וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת החליטה לקנוס את שניר דורי ב-3,000 ש"ח

19.10.2010 / 12:00

בעקבות הרחקתו המיותרת בדרבי. בהרחקה הבאה הקנס יוגדל ל-15 אלף. נעים יבהיר למתיאס: תשתפר, או שתעזוב בינואר

שוער הפועל פתח תקוה, שניר דורי, עמד היום (שלישי) בפני וועדת משמעת פנימית בעקבות הרחקתו בדרבי בשבת. דורי הורחק לאחר שלטענת השופט איים לפגוע במגן מכבי, קובי גנון. במועדון החליטו לקנוס את השחקן ב-3,000 שקלים, כאשר בפעם הבאה שיורחק יוגדל הקנס ל-15 אלף שקלים.

במועדון הבהירו לשחקן כי מדובר בהרחקה טיפשית, שבנוסף לעובדה שהשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים, ישנן השלכות כבדות בנוגע למחזור הבא, משום שויליאם אמאמו שעדיין לא כשיר במאה אחוז אמור לעמוד בשער. השחקן עצמו התנצל, אך בכל זאת יספוג עונש. המנכ"ל אפי צפריר אמר: "דורי שחקן מרכזי אצלנו, ושחקנים צריכים להבין שאסור לבצע עבירות מטופשות. זה יכול להית קטלני עבור המועדון".

בעקבות הפרסום אתמול (שני), לפיו המאמן יובל נעים הורה למגן עמנואל מתיאס לא לחזור לאימון, לאחר שביקש לשתות ולקבל טיפול רפואי, וכמו כן הטענות של הצוות הניהולי לזלזול מצד השחקן, המאמן החליט להבהיר למגן בפגישה שתתקיים ביום חמישי עם סוכנו יוסי שרביט, כי הוא צפוי לעזוב בחודש ינואר אם לא יגלה שיפור ביכולת.

כזכור, אנשי הקבוצה מתחו ביקורת על העובדה שמתיאס הגיע בשיער מפוזר לאימון ולא עורך לאחרונה אימונים מלאים בטענה שהוא פצוע. "הוא מגיע עם חולצה של נבחרת ניגריה לאימון, אבל אין לו חשק להתאמן. אין סיבה שנשאיר אותו", אמרו הבוקר בקבוצה. החלוץ דודו ביטון דיווח לאנשי הקבוצה כי הוא סובל מחום גבוה וקיבל אישור שלא להגיע לאימון שנערך הבוקר.

הנהלת הקבוצה שוחחה עם המאמן יובל נעים בעקבות המתיחות שנוצרה עם חלק מהאוהדים מאז הגעתו. ראשי חוג האוהדים כבר עודכנו כי בקרוב תיערך פגישה על מנת ליישר את ההדורים בין הצדדים. כזכור, אוהדי הקבוצה מחו מיד לאחר משחק הדרבי כנגד האפשרות שהמאמן יצורף וכמו כן גרמו להפסקת האימון שלשום בקיבוץ עינת. המנכ"ל אפי צפריר והבעלים תומר סיני וגל חצור יהיו אף הם נוכחים בפגישה. חצור אמר הבוקר: "הפגישה חשובה לשני הצדדים. בלי קשר, אבהיר שרק יובל נעים יקבע מה קורה בהפועל פתח תקוה. לא תהיה שום התערבות מקצועית שלנו והפעם אני מתכוון לפקח על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully