וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הגידו כן לזקן

19.10.2010 / 8:10

קרי קולינס הוותיק קם מהספסל במקום וינס יאנג שנפצע, טנסי הביסה את ג'קסונוויל 3:30. ה-NFL תשעה על פגיעות בקסדה

ג'קסונוויל (3:3) - טנסי (2:4) 30:3

לא תדיר ששני הקוורטרבקים בשתי הקבוצות מוחלפים, אבל הלילה (בין שני לשלישי) זה קרה בג'קסונוויל, כשדייויד גרארד ו-וינס יאנג פתחו את המשחק, קרי קולינס וטרנט אדוארדס ניהלו את רובו. קולינס המנוסה היה טוב בהרבה מאדוארדס הגרוע, והתוצאה בהתאם - ניצחון מוחץ לטנסי.

קולינס השלים 11 מסירות מ-16 ניסיונות ורשם טאצ'דאון, כשהחליף את יאנג כבר ברבע הראשון בגלל פציעת ברך כבר ברבע הראשון. יאנג עוד הספיק למסור לטאצ'דאון לקני בריט לפני שנפצע. גרארד יצא ברבע השני, לאחר שנחבט פעם אחת יותר מדי. הטייטאנס הגיעו אליו פעם אחר פעם ובסופו של דבר גרמו לו לזעזוע מוח. הוא נחטף פעם אחת, אדוארדס נחטף עוד פעמיים. כריס ג'ונסון רשם 111 יארד וטאצ'דאון בטנסי, שעלתה למקום הראשון ב-AFC דרום.

ב-NFL לא חיכו יותר מדי, ומספר שעות לאחר שהודיעו כי ידונו בפגיעות בסיוע הקסדה, התברר שזה אכן יקרה, גם אם הפוגע עשה זאת בפעם הראשונה. "לא נוכל לקבל את זה", אמר ריי אנדרסון, מקברניטי האגף המקצועי של הליגה, "זהו מסר לשחקנים שפוגעים פגיעות קשות".

ג'וניור סיאו לא ניסה להתאבד, לכל מי שחשש - הוא פשוט ישן. סיאו היכה את חברתו בלילה שבין ראשון לשני, הגיע לתחנת המשטרה ושוחרר בערבות, כשלאחר מכן הידרדר עם רכבו מצוק בגובה של 10 מטר. על פי דו"ח המשטרה, הוא פשוט נרדם על ההגה. פרקליטו של השחקן אמר כי "המקרה אפילו לא קרוב לניסיון התאבדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully