וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קורנפיין וגאידמק נועדו לפגישת עבודה

19.10.2010 / 19:18

היו"ר עדכן את הנשיא במצב הקבוצה, גם נושא עמותת האוהדים עלה על סדר היום. הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדיה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין נפגש היום (שלישי) עם נשיא הקבוצה ארקדי גאידמק לפגישת עבודה ראשונה מאז חזר גאידמק מחו"ל לפני כשבוע וחצי. במהלך הפגישה הוצגו בפני גאידמק כל נתוני המועדון והנשיא התעדכן על מצבה של הקבוצה. כמו כן, במהלך הפגישה עלה על הפרק גם נושא עמותת האוהדים. במשך שהותו הקרובה בישראל ימשיך קורנפיין להיות בקשר רציף עם הנשיא, כאשר גאידמק אמור להגיע למשחק הבית הקרוב של הירושלמים, ביום שני מול בני סכנין.

בתוך כך, בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהפסד החוץ לבני יהודה (2:1) אמש. ההפסד הדרמטי, בעקבות שער שספגה הקבוצה בדקה ה-90, גרם לאוהדי הקבוצה להתפרע ביציע בלומפילד, והקבוצה תעמוד לדין על התנהגותם ביום רביעי הקרוב בבית הדין של ההתאחדות.

בעקבות האירועים, בבית"ר החלו לחשוב על סוגיית השיטור לקראת המשחק מול בני סכנין. בקבוצה מצפים לראות מה תהיה החלטת המשטרה, אך ללא קשר לכך במועדון כבר אומרים כי "בסופו של דבר המשטרה תצטרך לקחת אחריות על משחק רגיש ברמה כזאת. אחרי מה שקרה בימים האחרונים, להביא לבית"ר נגד סכנין סדרנים בלבד זה שותפות לפשע, ולכן לא ניקח סיכון בעניין ונעשה את כל מה שצריך בכדי למנוע אלימות והתכתשויות ביציעים". על המשחק סיפר כי "המצב בטבלה לא מזהיר וציפינו ליותר, אך בסה"כ לקחנו בחשבון שהתהליך יכלול גם מצב שכזה, בעיקר בשל העובדה שהתחלנו את העונה מאוחר".

"אנחנו עדיין לא בשלים להיות קבוצת צמרת"

שחקני בית"ר ירושלים, שחשו שיפור במשחקם במהלך האימונים והיו אופטימיים לקראת המשחק מול בני יהודה, התאכזבו מההפסד, שערער אותם. אחד השחקנים סיפר: "אני מסתכל על זה כאל חלק מהתהליך שאנחנו עוברים, אבל לצערנו המצב בטבלה נראה רע ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו יותר הפסדים, וצריכים לאגור מספר נצחונות רצופים כדי להידבק לחצי העליון של הטבלה. הבעיה היא שזה מסוג המשחקים שנמצאים ביד שלך, ואם אתה לא מנצח יורד גם הביטחון".

"היה מוזר מאוד גם שעידן טל יצא, הוא היה הכי טוב על המגרש, אבל זה לא מה שהפסיד לנו את המשחק אלא העובדה שלא ניצחנו אותו לפני כן", הוסיף אותו שחקן. "אריאל הרוש? כולם מדברים על זה, אבל גם אם יהיו לו עוד חמישה משחקים שהוא יהיה אשם בשערים - הוא השוער מספר אחת בארץ, והוא יחזור לעצמו כמו ענק".

שחקן אחר בבית"ר הטיל את האשמה על עצמו ועל חבריו, כשאמר: "זה אל"ף-בי"ת של כדורגל. קשטן נתן לשחקני בני יהודה הוראה ללחוץ ולהיות דומיננטיים והשחקנים שלנו, בניגוד להוראות, פשוט הלכו אחורה והסתגרו, כאילו הם קבוצה נחותה ביחס לבני יהודה. הכשלנו את עצמנו במשחק וזה מראה שאנחנו עדיין לא מספיק בשלים וחזקים בשביל להיות צמרת".

המאמן אורי מלמיליאן דיבר בשלוות נפש לתקשורת בסיום המשחק, אך בשיחה עם מספר שחקנים ואנשי המועדון סיפר כי "חזרנו במחצית השנייה להיות הקבוצה של שלושת המחזורים הראשונים ונתנו ליריב להחליט אם הוא רוצה לנצח או לא. יש לנו עוד הרבה עבודה, אבל אנחנו נעשה אותה ונגיע למקום שאנחנו צריכים להגיע. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחזור ולחיות על השם של המועדון והשחקנים".

עדכון ראשון: 08:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully