וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פנומנ-לי!

19.10.2010 / 8:20

קליף לי שוב שיתק את היאנקיז בסטדיום עם שמונה אינינגים כוחניים ו-13 סטרייקאאוטים, טקסס ניצחה 0:8 ועלתה ל-1:2

ניו יורק יאנקיז - טקסס 8:0 (1:2 לריינג'רס בסדרה)

מבחינת קליף לי, זה היה עוד יום של עסקים כרגיל. האס של הריינג'רס עלה למשחק מול היאנקיז כמו צפה בוידאו בהופעה שלו מהשנה שעברה. לי טיגן 13 שחקנים של הפסים עם סטרייקאאוט במשך שמונה אינינגים, התעלל כמעט בכל חובט שעלה מולו, הרשה שתי חבטות בלבד ויצר לעצמו קייס של MVP לסדרה. הדרך עוד ארוכה, אבל הריינג'רס השלימו את חציה כשעלו ל-1:2 בסדרה.

מהצד השני עמד אנדי פטיט, שאחרי פתיחה לא פשוטה, במהלכה הרשה הומר בן שתי ריצות לג'וש המילטון ולא הפסיק למלא את הספירה מול חובטים, התייצב. פטיט רשם חמישה סטרייקאאוטים בשבעה אינינגים כשהריצות שנתן להמילטון היו היחידות שלו במשחק, אבל זה לא הספיק מול הפנומן מטקסס. כשהוא יצא, הבולפן התפרק והריינג'רס הכריעו סופית את המשחק.

המילטון העלה ל-0:2 באינינג הראשון ולאט-לאט החל להתפתח דואל. התוצאה נשמרה עד לאינינג התשיעי, בו התפוצצו הריינג'רס לחלוטין עם שש ריצות, בהן סינגל שהכניס שני שחקנים של מיטש מורלנד המפתיע. התוצאה משקרת, הניצחון הזה כמעט כולו של לי, שניווט היטב משחק צמוד.

הלילה יתקיימו שני משחקים. ב-22:20 תארח סן פרנסיסקו את פילדלפיה, כשמאט קיין מהג'איינטס יפגוש את קול המלס מהפיליז. ב-2:00 יתקיים המפגש הרביעי בין היאנקיז לטקסס, איי ג'יי בארנט יפתח ביאנקיז, טומי האנטר בריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully