וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייו של ג'וניור סיאו ניצלו בנס בתאונה

18.10.2010 / 20:47

הליינבקר של סן דייגו וניו אינגלנד לשעבר הואשם בתקיפת חברתו ולאחר מכן הידרדר עם רכבו מצוק. הוא יצא בפציעה קלה

לג'וניור סיאו, הליינבקר של סן דייגו וניו אינגלנד לשעבר, לא קל, כפי הנראה, בלי פוטבול. סיאו בן ה-41 נעצר במהלך הלילה שבין ראשון לשני לאחר שתקף, לכאורה, פיזית את חברתו בת ה-25 שהזעיקה את המשטרה בקרלסבאד, קליפורניה. הוא לא היה בבית, אבל לאחר שיחת טלפון עם השוטרים הסכים להתייצב למעצר ושוחרר בערבות.

זה לא סוף הסיפור. לאחר ששוחרר התקבלה במשטרה עוד קריאה על תאונה. מסתבר שסיאו נהג ברכב ה-SUV שלו והידרדר עמו לעומק של 10 מטרים. הוא יצא עם פציעות קלות בלבד. הנסיבות לתאונה עדיין לא ברורות.

הכניסה של דאנטה רובינסון מאטלנטה בדשון ג'קסון מפילדלפיה לא נעלמה מראשיהם של אנשי ה-NFL, ששוקלים השעיות של שחקנים על פגיעות קשות. ג'יימס הריסון מפיטסבורג מפיל חללים בכל שבוע, והפעם היו קורבנותיו שני שחקנים של קליבלנד. עם זאת, ראוי לציין כהבעת עמדה, שהכניסה של רובינסון לא נראית ככזו שכוונתה הייתה להרוג. תראו, תשפטו, תחליטו.

בכל מקרה, ג'קסון בחוץ לשלושה שבועות, כשהבשורה פילדלפיה מגיעה מצידו של קווין קולב, שצפוי לקבל את אמונו של המאמן אנדי ריד גם אם מייקל ויק יהיה כשיר למשחק מול טנסי. ויק היה הקוורטרבק השלישי ביום ראשון.

שבועיים בלבד הספיק לג'ון פוקס, מאמן קרוליינה, לנסות את ג'ימי קלאוסן כפותח, וכעת הוא מחזיר את מאט מור למשחק מול סן פרנסיסקו ביום ראשון. קלאוסן לא הראה יכולת מרשימה במיוחד מול ניו אורלינס ושיקגו ויחזור ללמוד קצת את תוכניות המשחק מהספסל.

האם דאנטה רובינסון צריך להיענש על הכניסה בדשון ג'קסון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully