וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון נותח בשבדיה

18.10.2010 / 17:26

קפטן נבחרת ישראל יישאר תחת השגחה בסקנדינביה עד יום שישי, על מנת להעריך האם הניתוח בגיד האכילס עבר בהצלחה

קפטן נבחרת ישראל ושחקן צ'לסי, יוסי בניון, עבר היום (שני) בשבדיה את הניתוח שאמור לטפל בקרע בגיד האכילס. הניתוח ערך שלוש שעות על ידי הרופא השבדי אלפדרסון, שציווה על השחקן להישאר בשבדיה תחת השגחה ולהערכת הצלחת הניתוח עד יום שישי. סוכנו של השחקן, רונן קצב, שליווה אותו במהלך ההליך הרפואי, דיווח כי במידה והניתוח אכן הצליח, זמן ההחלמה המשוער הינו כשישה חודשים.

קשר צ'לסי נפצע לפני כשלושה שבועות באנגליה, כאשר לפני שבוע הוא החליט לעבור את הניתוח המדובר, בידיעה שלא ישוב למגרשים העונה. כזכור, אתמול נמתחה ביקורת כלפי מאמנו של בניון בצ'לסי, קרלו אנצ'לוטי זאת בעקבות התבטאויותיו.

"אנחנו בטוחים שכשבניון עזב את אנגליה לא היה לו קרע", אמר אנצ'לוטי ביום שישי, "אני לא יודע מה קרה אחרי שהוא עזב את אנגליה. לא שאלתי אותו בגלל שעדיין לא פגשתי אותו. הייתה לו בעיה בשוק והבדיקות הראו מה היא, אבל הגיד שלו היה בסדר. הייתה לו בעיה דומה בתחילת העונה, אבל הוא טופל וחזר לשחק".

ההתאחדות הישראלית לא איחרה להגיב: "יוסי בניון לא התאמן ולו פעם אחת במדי הנבחרת. מה שנעלם מעיני רופאי צ'לסי התגלה בתוך דקה אחת בבדיקה שערך רופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי. בצ'לסי ערכו לבניון MRI בשריר התאומים, אולם פטרו את כאביו של השחקן בגיד אכילס בטענה כי מדובר בדלקת. בבדיקת ה-MRI שערכנו התגלה קרע, ועוד לפני הגילוי ובוודאי אחריו בניון אפילו לא התלבש. מכאן, שהטענה של אנצ'לוטי חסרת בסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully