וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "אין ספק שנחזור למסלול הניצחונות"

18.10.2010 / 15:59

בעלי הפועל חיפה אופטימי לאחר ישיבה עם הצוות המקצועי וההנהלה: "במועדון יש אווירה טובה, כולנו עובדים בשיתוף פעולה"

לא שקט בהפועל חיפה וכבר נראה שאחרי שלושה הפסדים הלחץ עושה את שלו. באימון היום (שני) זרק המאמן ניצן שירזי את רן אבוקרט וחנן ממן לאחר שהשניים התקוטטו. כמו במקרה של עדן בן בסט, שאמור לשוב להרכב לאחר שהורחק משלושה משחקים בשבוע שעבר, שירזי יחליט אם להעמיד אותם לדין משמעתי בתוך הקבוצה, אך מכיוון שהאירוע לא היה חריג כל כך נראה כי המאמן לא ינקוט צעדים נוספים נגדם. עוד לפני האימון דיבר שירזי עם שחקניו ואמר להם: "לא מקובל עליי שלושת הפסדים, חייבים לצאת מהמצב הזה. אני רוצה לראות ארגסיביות במשחק שלכם".

הבעלים יואב כץ ששוהה בארץ כינס לאחר האימון ישיבה עם הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה על היכולת של חיפה מציגה במחזורים האחרונים. בסך הכל כץ מרוצה מרמת האימונים אך טוען כי יש בעיה מנטאלית בקבוצה. הבעלים עדיין מתעקש כי הקבוצה איננה צריכה חיזוק בניגוד לדעתו של שירזי ועד אשר לא יראה זר שבאמת יכול להשפיע משמעותית על הקבוצה לא יהיה מוכן להחתים רכש נוסף.

לאחר הישיבה אמר כץ: "מה שמפריד בין גברים לילדים זו היכולת לצאת ממצבים כאלה. אני מאמין שהשחקנים יעשו את זה. במועדון יש אווירה טובה, כולנו עובדים בשיתוף פעולה ליצור ולצאת מהמצב הלא נעים שנקלענו אליו. אני מאמין שעם השקט והעבודה הקשה שאני רואה במועדון ימשיכו, אין ספק שנחזור למסלול הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully