וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל פתח תקוה: ויסה מחוץ להרכב

22.10.2010 / 12:18

הפרואני שטען לפציעה יסופסל. נעים: "לסגור את מליקסון. רביבו מסוכן". גל כהן יעבור מבחן כשירות, מכלוף תורגל בשער ב"ש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הסטטיסטיקה של הפועל פתח תקוה בוסרמיל כמעט בלתי נתפסת. מאז עונת 1995/6 נערכו 12 מפגשים בין הקבוצות ובאר שבע ניצחה את פתח תקוה רק פעמיים, לעומת שישה ניצחונות של המלאבסים. המאזן בין הקבוצות בכל הזמנים עומד על 25 ניצחונות לקבוצה של יובל נעים, 26 תוצאות תיקו ו-26 הפסדים.

בבאר שבע הסטטיסטיקה נוטה יותר לאדומים, מלבד בשנים האחרונות. הניצחון האחרון של פתח תקוה בוסרמיל הושג ב-2007/8, בליגה הלאומית, משער של פטי נימבה. לפני המשחק הזה, הקבוצות שיחקו רק ב-2004/5, כשפתח תקוה הביסה 1:4 את הקבוצה מהדרום בזכות שלושער של שלומי ארבייטמן. עם סטטיסטיקה כזאת הולכים למכולת.

מפתחות והכנה

הפועל פתח תקוה:

יובל נעים רק הגיע להפועל פתח תקוה וכבר הוא חווה על בשרו את מה שמחפוד כבר רוצה לשכוח. למאמן החדש יש שוב בעיית שוערים, כשתום קשתי אמור לפתוח, למרות הניסיון להכשיר את וויליאמ אמאמו, ושוב בעיה עם אחד הזרים שלו, הפעם עמנואל מתיאס, שהתאמן בלי חשק ונשלח לחדר ההלבשה.

הבעיות הללו רק מתגמדות לעומת הסיפור של ג'וניור ויסה. כפי שפורסם אתמול, הקשר דיווח על פציעה וביקש לצאת מהאימון בדיוק לאחר שנעים העדיף לא לתרגל אותו בהרכב, אבל היום באימון הוא ערך אימון מלא. את נעים זה לא עניין – בהמשך לתרגול שערך אתמול, הוא בחר להדיח את שני הזרים שלו מההרכב, להעביר את איאד חטובא מעמדת המגן השמאלי לימני, לעלות עם ניסן אלקלעי הצעיר בעמדה שלו ולפתוח עם אלון תורג'מן בכנף ועם זגורי בתפקיד הפליימייקר.

גל כהן נבדק והוא בספק למשחק, במידה והבלם לא יעבור מבחן כשירות עמנואל מתיאס יפתח במקומו. באימון היום נכח הבעלים גל חצור שניסה לעודד את השחקנים. "צריך לבוא, לתת לב ונשמה ולסגור את מליקסון. אסור לעשות פאולים כי דוד רביבו מסוכן. אם שחקן יאבד כדור לא אכפת לי, אבל תרוצו ותילחמו", אמר נעים לשחקנים באסיפה.

הפועל באר שבע:

אחרי השבוע הסוער שעבר עליו, ניר קלינגר מבקש קצת שקט. השבוע הוא לא הרבה לדבר עם השחקנים שלו ולא הזהיר את פרשת המשחק באשדוד. בכלל, במועדון הוציאו הוראה לא לדבר על מה שאירע בבית הדין עד לערעור שתגיש הקבוצה של ג'קי בן זקן. ליאור ז'אן ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק, אבל הבעיה הגדולה של קלינגר הייתה מי יעמוד בין הקורות.

דור דוידי לא יהיה בסגל, ואורי מכלוף הצעיר התבקש להתכונן למשחק. אוהד כהן התבקש להגיע מחר לעבור מבחן כשירות, אבל הסיכוי שיפתח לא גבוה. התלבטות נוספת של המאמן הייתה בנוגע למערך. קלינגר החליט לפתוח עם שני חלוצים והתלבט האם לפתוח עם ליאור אסולין לצד ברנרדו ואשקונסלוס או לצוות לחלות מפורטוגל את אברהים בסיט. הסיכויים שבסיט יפתח טובים יותר.

יעמוד למבחן

הפועל פתח תקוה: תום קשתי

בתחילת העונה רבים לא הבינו מדוע הוחתם שוער רביעי להפועל פתח תקוה. אבל דני לוי, שהביא את השוער הצעיר מבית"ר עזרא מליגה ג', האמין בשוער והחליט להחתים אותו אחרי שקיבל אור ירוק מאלי מחפוד. הסיפור של קשתי הוא הסיפור העצוב של הפועל פתח תקוה העונה. שוער ניגרי שגומר את העונה עוד לפני שהתחילה, שוער גנאי שסובל מקרע ברצועת הכתף, חוזר ושוב מדווח על פציעה ושוער ישראלי שגילה חוסר אחריות דווקא במשחק הדרבי בדיוק כשאף אחד משני השוערים הבכירים האחרים אינו כשיר. להתמודד עם הבעיטות החדות של מליקסון ורביבו כבר במחזור הראשון? נראה לנו שמישהו זקוק לשיחת עידוד מיובל נעים.

הפועל באר שבע: אורי מכלוף

לא ברור איזו מכה נפלה על פתח תקוה ובאר שבע לקראת המשחק, אבל כשבשני המועדונים מחפשים שוער 24 שעות לפני המשחק, מישהו צריך להרוויח מזה - או הקהל, או השוערים. אם אוהד כהן לא יעבור את מבחן הכשירות מחר, שוער מכבי באר שבע בעונה שעברה (שלוש הופעות בלבד), שלא שיחק העונה כלל בשום מסגרת, יעמוד בשער. בבאר שבע בטוחים שיחד עם דור דוידי, המועדון אמור להצמיח בשנים הקרובות דור שוערים לשנים הבאות. מחר זה המבחן הראשון שלהם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

הרכב משוער: אורי מכלוף (אוהד כהן); אבי יחיאל, עודד גביש, ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; ליאור ז'אן, ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, מאור מליקסון; אברהים בסיט (ליאור אסולין), ברנרדו ואשקונסלוס.

הפועל פתח תקוה: טום קשתי (ויליאם אמאמו); איאד חטובא, דניאל אדו, גל כהן (עמנואל מתיאס), ניסן אלקלעי; ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, ישראל זגורי, גיא דיין, אלון תורג'מן; דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully