וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל חיפה: סבע צפוי לפתוח

החלוץ הסובל מדלקת בעיניו הודיע לעטר שהוא כשיר. אושרי רואש יפתח כבלם אצל האדומים, רן אבוקרט יחליפו בקישור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

אם משהו צריך להדאיג את נתניה לקראת מחר היא העובדה שעדן בן בסט חוזר להרכב של חיפה. בשלושת המשחקים הראשונים בהם ניצחו האדומים מהכרמל החלוץ פתח ובשלושת משחקי ההפסד האחרונים בן בסט ריצה עונש הרחקה. מעבר לכך, הניצחון האחרון של נתניה בקופסה על חיפה היה בעונת 2000/01. מאז נפגשו במסגרת הליגה עוד פעמיים הקבוצות בקופסא, כשהראשון בהם הסתיים בתיקו ובשני ניצחו החיפאים.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

אחמד סבע, שנעדר ממספר אימונים השבוע עקב דלקת בעינו, ערך היום אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל חיפה מחר. סבע ערך שיחה עם ראובן עטר והבטיח לו כי הוא כשיר לחלוטין, ובכל מקרה ערך לאחר האימון פגישה עם רופא עיניים ויתכן ובמקרה הצורך יעלה לשחק עם משקפים מיוחדות שיגנו על עינו החולה. אם סבע לא יפתח יהיה זה גאגא צ'קטיאני שיחליפו, כשפרט לכך עטר מתכוון להמשיך בדיוק עם אותו הרכב שניצח את הפועל ר"ג בשניות הסיום בשבוע שעבר.

כשעתיים לפני המשחק תערוך אגודת האוהדים החדשה אירוע השקה בו יוכלו האוהדים שטרם הצטרפו לעשות כן. את האירוע ינחה שדרן הרדיו טל ברמן האוהד את הקבוצה ויפתח את במת הנאומים שתהיה פתוחה לכל אוהד המעוניין להביע את דעתו, במתכונת זהה למתרחש בהייד פארק הלונדוני.

הפועל חיפה:

ניצן שירזי יודע שמחר חיפה צריכה לעצור את שרשרת הפסדים, ושהפסד רביעי ברציפות יאותת כבר על משבר אמתי בחיפה. שירזי ערך אסיפת קבוצה לפני האימון המסכם היום ואמר לשחקניו: "אחנונ חייבים להרים את היכולת שלנו. אסור לספוג הפסד נוסף ובשביל זה כל שחקן חייב לעלות עם יותר מחויבות ואגרסיביות". בצד המקצועי מספר שינויים יערוך מחר שירזי בהרכב. גולן חרמון הפצוע לא יהיה בסגל מחר ואת מקומו במרכז ההגנה יתפוס אושרי רואש.

רן אבוקרט צפוי לעלות בהרכב לראשונה ויתפוס את המקום של רואש בקישור האחורי. בסן בסט ישוב על חשבונו של ניקולה גרוביישיץ' ואילו שירזי עדיין מתלבט בין עידן ויצמן לחנן ממן שאחד מהם אמור לפתוח על חשבונו של הישאם כיוואן שספק פציעה השאירה אותו מחוץ לסגל מחר. עומר ורד יחזור לעמדת המגן הימני אחרי שעודד אלקיים אכזב בשבוע שעבר.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: ניר נחום

נחום, שהצטרף רק לאחרונה לקבוצה ורשם יכולת מרשימה עד כה, יצטרך לעזור לקובי דג'אני לנווט את הקבוצה דווקא מול הפועל חיפה שתגיע בלחץ ותנסה להכריע את המשחק במהירות. הדינמיות והורסטיליות של נחום יכולות להכריע את הכף לטובת נתניה, אך משחק פחות טוב של הכלבויניק של עטר עלול לעלות לנתניה בנקודות יקרות מחר.

הפועל חיפה: רן אבוקרט

בתחילת העונה שעברה אבוקרט סומן כאחד הכישרונות הצעירים בליגה ואף היה שחקן הרכב קבוע בנבחרת האולימפית. אבוקרט מחר אמור לקבל את הצ'אנס בהרכב אחרי שבעה מחזורים. נתניה אומנם היא לא אחת הקבוצות המוכשרות אבל היא קבוצה שעושה הרבה תנועה ומחזיקה המון בכדור. בשביל שנתניה לא תשתלט על המשחק מחר, חיפה תצטרך את אבוקרט נחוש ואגרסיבי בדיוק כמו בתחילת העונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, מריאנו קפוראלה, לאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, מאור אסור, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, איל טרטצקי, יוסי דורה, עידן ויצמן (חנן ממן), רן אבוקרט, גל אראל, סאשה סטוינוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully