וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - אשקלון: "לא מגיעים למקום הראשון סתם"

הדס גרינברג ודור בלך

22.10.2010 / 13:13

עזורי הזהיר את שחקניו לקראת המפגש מול המוליכה, מנטאשאשווילי בספק. בן שמעון מתלבט בין חמו לבלדובלייב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

במפגש האחרון בין הקבוצות בקרית שמונה, באפריל, הצליחה אשקלון לנצח 1:2 משערים של דידי אונגר ויחיאל צגאי, שניהם לא נצאים יותר בקבוצה, כשזוראן בלדובלייב הצליח רק לצמק בפנדל. חודשיים קודם לכן שוב נפגשו הקבוצות, שסיימו במקום הראשון והשני בלאומית אשתקד, הפעם בקרית שמונה ואז המקומיים ניצחו 1:3. למרות שער יתרון בתוך שניות מהפתיחה של שי פטלק, קרית שמונה השיבה במטח מרגליהם של בלדודייב, סאלח חאסרמה ו-ויאם עמאשה תוך 26 דקות בלבד. בסיבוב הראשון בעונה שעברה, נפרדו השתיים בתיקו ללא שערים באשקלון.

בארבע השנים האחרונות, שנתיים בלאומית ושנתיים בליגת העל, קרית שמונה לא הצליחה לנצח במחזור השביעי. בעונת 2006/07 בה עלתה לראשונה בהיסטוריה לליגת העל היא פגשה במחזור השביעי את הפועל באר שבע איתה סיימה בתיקו מאופס. בעונה הבאה היא פגשה את הפועל כפר סבא איתה סיימה בתיקו 2:2 משערים של ירו בלו ויובל אבידור, וכעבור שנה היא הפסידה לסכנין 2:1. ואם זה לא מספיק, אז גם בעונה שעברה בה בילתה בליגה הלאומית סיימה קרית שמונה את המחזור השביעי בתיקו 1:1 מול רמת השרון. האם מחר ישבר המנחוס?

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

אחרי שרן בן שמעון פוצץ את האימון אתמול בטענה לחוסר רצינות מצד השחקנים, לא תרגל היום המאמן הרכב באימון המסכם, מה שאומר שעל פי התרגול אתמול או אופיר חמו או זוראן בלדובלייב יפתחו בחלק הקדמי לצידם של וויאם עמאשה, אלרואי כהן ואדריאן רוצ'ט. בן שמעון אף הראה לשחקניו וידאו של משחקיה של אשקלון מול הפועל חיפה והפועל עכו והדגיש כי ההגנה של אשקלון לא מניעה כדור. מעבר לכך התייחס לקשר ערן לוי וציין כי הוא לא עושה הגנה ושיש להימנע מלתת לו קו נקי בהרמות ולהשתדל לסגור לו את צד שמאל.

הפועל אשקלון:

גיא עזורי מודע לכך שקרית שמונה היא ההפתעה של העונה, אך לאור פתיחת העונה הטובה מאמין כי גם להם יש מה למכור מחר. "בשלב הזה קבוצה לא מגיעה למקום הראשון סתם", הבהיר עזורי לשחקניו. "חייבים להבין שהם קבוצה טובה, אבל לבוא לנצח כמו בכל משחק". הקבוצה יצאה היום לאחר האימון המסכם לבית מלון בקרית שמונה, בו תשהה עד מחר. עזורי יחסר את מחמוד עבאס הסובל מקרע במפשעה. גם זוראב מנטאשאשווילי בספק בעקבות מחלה, אם לא יפתח יהיה זה שי פטלק שיתפוס את מקומו. חנן פדידה יחזור לסגל לאחר שנעדר ממנו במשך כחודש בעקבות פציעה.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב

גיא חיימוב שמציג עד כה יכולת טובה בין הקורות של המוליכה מפתיחת העונה יעמוד מחר למבחן ויאלץ להוכיח שמעבר לחלוצי ליגת העל שפגש עד כה על כר הדשא הוא גם יכול להתמודד באוויר מול הבעיטות החופשיות המפורסמות של ערן לוי.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורולו

השוער שהגיע לאחר לבטים רבים של עזורי, הצליח להוכיח את עצמו עד כה על אף חוסר היציבות בתחילת העונה. מול ההתקפה האימתנית של קרית שמונה יוכל אולי להוכיח סופית כי הוא שוער יציב שנותן נקודות לקבוצה, אך יכולת לא טובה יכולה לגרום לחששות של עזורי להתגבר ולחיפוש מציאת מחליף בינואר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חימוב, אורי שטרית, סאלח חסארמה, יניב לביא, ברק בכר, בריאן גרזיץ', אופיר חמו (זוראן באלדובלייב) אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן, וויאם עמאשה.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, יניב אלול, דארקו לובריץ', אדיר טובול, רביד גזל, אמייה טגה, ערן לוי, זוראב מנטששוילי (שי פטלק), עוסמן בשירו ( שניר גואטה), אריק גאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully