וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה על הונטלאר: "נסגור אותו ונתפלל"

18.10.2010 / 19:14

הפועל ת"א נחתה בגרמניה, המגן הסביר איך נערכים לחלוץ. שכטר: "הגיע הזמן להביא נקודות". גוטמן: "זו אופרה אחרת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יומיים לאחר שניצחה 0:1 את מכבי בדרבי התל אביבי הגדול במסגרת המחזור השישי בליגת העל, הגיעה הערב (שני) בצהריים הפועל תל אביב בגלזנקירשן, גרמניה, לקראת משחקה במחזור השלישי של ליגת האלופות מול שאלקה. המשחק ייערך ביום רביעי בפלטינס ארינה, כאשר את הפועל ילוו כ-3,000 אוהדים שיטוסו למשחק בימים הקרובים. מחר תערוך הפועל מסיבת עיתונאים (19:00) לפני המשחק, כשחצי שעה לאחר מכן תערוך את האימון המסכם.

כזכור, הפועל מגיעה לאחר שני הפסדים בליגת האלופות, לבנפיקה (2:0 בחוץ) ולליון (3:1 בבית), בעוד לשאלקה הפסד וניצחון. הקבוצה הגרמנית מקרטעת מאוד בליגה המקומית, ואחרי התיקו 2:2 עם שטוטגרט היא מדורגת מתחת לקו האדום בליגה.

יוהאן פונלאנטן, קשרה השוויצרי של רד בול זלצבורג, שכבר היה מועמד להצטרף להפועל תל אביב אחרי המפגש מול האוסטרים במוקדמות ליגת האלופות הקיץ, יגיע להיבחן בקבוצה ועשוי לחתום בחלון ההעברות בינואר אם ירשים את גוטמן.

מי שנעדר מהנסיעה של הפועל לגרמניה הוא המגן השמאלי של הקבוצה דדי בן דיין, שכזכור רגעים ספורים לפני העלייה לדרבי דיווח על פציעה בברכו. מי שעשוי להחליף ולמלא את מקומו של בן דיין באגף שמאל, כפי שעשה בהצלחה בדרבי, הוא גל שיש.

מי שנמצא בספק למשחק הוא אביחי ידין, שנפצע בקרסול בדרבי. שי אבוטבול ימשיך לקבל את הקרדיט, כשאם ידין יימצא לא כשיר בסופו של דבר, הרי שגוטמן יצטרך למצוא פתרונות. האופציה הראשונה היא להציב את ערן זהבי בקישור האחורי לצידו של אבוטבול, האפשרות השנייה היא לתת הזדמנות נוספת לרומן רוקי, שגם הוא לא נמצא בכשירות מלאה.

שכטר: "ליגת האלופות זה הבונוס שלנו"

לפני ההמראה אמר מאמן הקבוצה אלי גוטמן: "אנחנו יוצאים לליגת האלופות, שזו אופרה שונה לגמרי. שאלקה היא קבוצה עם שחקנים מצוינים כמו ראקיטיץ' ופרפאן, שנראה לי ששמרו אותם לליגת האלופות, וכן ראול, הונטלאר וקורדון, שעליו נשען כל המשחק של שאלקה ועליו נצטרך לעשות הרבה עבודה. הדרבי נתן לנו הרבה ביטחון והרגשה טובה לא רק בגלל התוצאה אלא גם בגלל הדרך. אנחנו מקווים לחזור משם עוד גאווה ובאים לשחק טוב ולנסות להביא נקודה, ואם אפשר יותר אז מה טוב".

"לשחק טוב זה לא מספיק ברמות האלה", אמר חלוץ הפועל איתי שכטר. "הגיע הזמן שניקח נקודה או שלוש. זה משחק מול קבוצה שנמצאת בתקופה לא טובה אבל היא עדיין קבוצה מצוינת". שכטר נשאל האם היכולת של הקבוצה בדרבי תספיק לשאלקה, וענה: "הדרבי זה המשחק הכי חשוב עבור המועדון. אנחנו שמחים שהשארנו את תל אביב אדומה. עכשיו זה הבונוס".

אגב, שכטר למשחק נגד שאלקה יגיע סקאוט של טוטנהאם האנגלית על מנת לצפות בחלוץ. הקבוצה כבר שלחה נציג לראות אותו במשחק האלופות נגד ליון וממשיכה במעקב אחריו.

עמרי קנדה אמר: "כל ניצחון מוסיף לביטחון, בייחוד כשמדובר בדרבי. פתחנו את העונה לא כמו שרצינו והיה חשוב לנו מאוד לנצח". על השאלה כיצד סוגרים את הונטלאר, ענה קנדה: "נסגור קו הגנתי כמו שגוטמן רוצה ונתפלל לטוב. אנחנו צריכים לשחק טוב ועם מחויבות במשחק ההגנה. זו אחת הקבוצות החזקות באירופה, אבל אנחנו רוצים להביא נקודות ראשונות, לכבוש ולהניע כדור כמו שאנחנו יודעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully