וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי ג'ונס: "לא אפטר מאמן באמצע העונה"

18.10.2010 / 11:49

בעלי דאלאס לא ייפרד מווייד פיליפס, אך מצהיר: "אני מאוכזב, לא נעמוד ביעדים". דשון ג'קסון כנראה בחוץ לשלושה שבועות

21 שנים שייכת דאלאס קאובויס לג'רי ג'ונס, והבעלים, קפריזי ככל שיהיה, לא פיטר מעולם מאמן באמצע העונה. זה לא יקרה גם הפעם, למרות הפסד הבוקרים הלילה, 24:21 למינסוטה, שהוריד את הקבוצה למאזן 4:1, ממנו כמעט בלתי אפשרי להגיע לפלייאוף.

"לא הייתי חושב אפילו לפטר מאמן באמצע העונה", התייחס ג'ונס למעמדו של וייד פיליפס, שסופג ביקורות רבות באשר לתפקודו, "לא אשקר, אני לא אופטימי ומאוד מאוכזב ואני מבין שהאתגר שלנו גדול עכשיו ושלא נוכל כנראה לעמוד במטרות שהצבנו לפני העונה הזו".

ברט פארב ייפגש עם נציג ה-NFL היום או מחר במינסוטה בקשר לפרשת ההטרדה המינית, במסגרתה שלח, לכאורה, תמונות של איבר מינו לעובדת של ניו יורק ג'טס ב-2008. הליגה ביקשה מפארב להתראיין בנושא בשבוע שעבר אך הוא דחה את המועד. "אני לא מוטרד", אמר פארב, "רק חושב על המשחק הבא".

דשון ג'קסון מפילדלפיה נתן מחצית גדולה מול אטלנטה, אבל יצא לפני סופה לאחר התנגשות עם דאנטה רובינסון מהפאלקונס. ג'קסון עלול להיעדר שלושה שבועות ולחזור רק במחזור התשיעי. בסן דייגו מחכים לתוצאות בדיקת הקרסול של הטייט אנד אנטוניו גייטס. "לא יכולתי להפעיל לחץ על הרגל", אמר גייטס, שצפוי להחמיץ לפחות את המשחק עם ניו אינגלנד פטריוטס בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully