וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן לא זומן לנבחרת כי לא התייצב לבדיקות

18.10.2010 / 9:34

השחקן שסבל משבר באף היה בתוכניות לקרואטיה ויוון. גורם בנבחרת: "אחרי שיערוך הבדיקות הוא יזומן". הגעת ליטא בספק

חלוץ מכבי פתח תקוה, עומר גולן, היה בתוכניות של מאמן הנבחרת לואיס פרננדז לקראת צמד המשחקים מול קרואטיה ויוון, אלא שאירוע שהתרחש לקראת פרסום הסגל גרם למאמן לנפות את השחקן ולזמן במקומו שחקן אחר. גולן, שמודע למקרה, דיווח על המקרה לחבריו במכבי פתח תקוה, אך סירב להגיב.

החלוץ שכבש צמד במשחק הדרבי בשבת, נפגע באפו לפני שלושה שבועות במשחק הליגה מול סכנין, כתוצאה מתיקול עם הבלם פטי יאיא. שלושה ימים אחר כך, גולן התבקש להגיע לבדיקות רפואיות יחד עם מספר שחקנים אחרים. ברשימת השחקנים שזומנו לבדיקות הופיעו דור מלול, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, גל אלברמן, יובל אבידור וגולן, אך האחרון הודיע כי הוא לא מסוגל לערוך את הבדיקות בגלל כאבים.

מאוחר יותר, בשיחה עם גורמים בהתאחדות לכדורגל, הבהיר פרננדז כי החליט לנפות אותו מהסגל ולא ברור מתי יוזמן שוב. גורם בנבחרת אמר אמש: "גולן היה אמור לקבל זימון, הבהרנו לו שאחרי שיערוך את הבדיקות הוא יוזמן". כמו במקרה של עלי עותמן ממכבי חיפה, לא ברור מתי גולן יזומן שוב לנבחרת וייתכן כי בהתאחדות ידאגו להפגיש אותו עם המאמן.

משחק ידידות בינלאומי שוריין לתאריך ה-17 בנובמבר, אולם מסתמן כי נבחרת ליטא, עימה נוהל משא ומתן, לא תגיע בסופו של דבר לישראל. כעת בודקים בהתאחדות אפשרות לארח נבחרות אחרות, בהם הונגריה, פינלנד או צפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully