וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל מתיאס על הכוונת של יובל נעים

18.10.2010 / 8:56

המגן יצא לשתות ולהיבדק באימון, המאמן אמר לו לא לחזור. גורם: "התנהלות שערורייה, עשוי לעזוב". נעים: "רוצה כאן גרזנים"

אימון הבכורה של יובל נעים בהפועל פתח תקוה כנראה הספיק לו על מנת להסיק מסקנות לגבי המגן הימני עמנואל מתיאס, שמועמד לעזוב בחודש ינואר. על פי שיחות שהתקיימו בין חברי ההנהלה אתמול (ראשון), עולה כי המגן הוא המועמד העיקרי לעזוב בחלון ההעברות.

מתיאס הצליח להכעיס את ראשי הקבוצה פעמיים. פעם אחת הוא זכה להערה בונה מאחד מאנשי הקבוצה לגבי השיער המפוזר שאיתו הגיע לאימון, בפעם השניה הוא יצא החוצה, ביקש לשתות מים ולהיבדק על ידי הצוות הרפואי בגלל כאבים בכף הרגל, אבל נעים ביקש שיישאר בחוץ כשרצה לחזור. "ההתנהלות של השחקן הזה גובלת בשערורייה", אמר אחד מאנשי הקבוצה אתמול לאחר האימון. "עדיף לו שיתעורר, כי ינואר מתקרב". כפי שכבר פורסם, גם ג'וניור ויסה מהווה אכזבה עבור הצוות הניהולי ואם לא ישתפר בעידן של המאמן החדש, גם עתידו ייבחן.

נעים שוחח אתמול עם שחקנים הקבוצה והבהיר להם: "אני רוצה כאן גרזנים. בהפועל רמת גן לא היו לי כאלה באמצע, אבל הם לא הפסיקו לרוץ. לא אכעס אם לא תבקיעו, אבל תטרפו את הדשא".

אלי מחפוד וראשי הקבוצה ייפגשו השבוע כדי להגיע להסדר בנוגע לפיצוי.

בימים הקרובים ייעשה ניסיון של המנכ"ל אפי צפריר להפגיש את נעים עם הגרעין הקשה של האוהדים, שהתנגד להגעתו לקבוצה. נעים עצמו התנצל אתמול באימון, אבל סיפר לבעלים תומר סיני כי לא ביצע תנועה מגונה לעבר הקהל במשחק בין הקבוצות, לפני שלוש שנים. "בכל מקרה, הוא מוכן להתנצל", הבהיר צפריר. שחקני הקבוצה לא באו בטענות לאוהדים שקיללו אותם באימון, אבל טענו כי המחאה נגד נעים הייתה מיותרת.

יובל נעים עבר היום בבקרת התקציבים לאחר שחתם רשמית על חוזהו בקבוצה באמצעות סוכנו ירון גלעדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully