וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "השופט בוחבוט לא כבש את יצריו וצעק 'יש'"

17.10.2010 / 14:13

נועלת הטבלה זועמת על שיפוטו בהפסד למכבי חיפה, ודורשת לטפל בו בחומרה. איגוד השופטים: "הם רק מכינים כתב הגנה"

אחרי עוד הפסד בליגה, ועם נקודה אחת מתוך 18 אפשריות, בני סכנין מצאה את האשם העיקרי בהפסד אמש (שבת ) למכבי חיפה (2:1). כזכור, שרק אתמול משה בוחבוט לכדור עונשין מ-11 מטרים לחובת סכנין בדקה ה-89, שגרם לאנשי סכנין להתלונן ולבקר בצורה קשה את החלטתו. הקבוצה מתכוונת לשלוח להתאחדות מכתב נגד משה בוחבוט בטענה כי שיפוטו היה משוחד.

מהנהלת הקבוצה נמסר: "התפרצותו של השופט בוחבוט, אשר סטה משיפוטו מהווה הוכחת אמת לשלל הטעויות במודע, החל מהפנדל שלא נשרק לטובת סכנין בדקות הראשונות ועד לכרטיסים הצהובים שנשלפו לפי סלקציה, וכלה בשריקה בדקה ה-90 לפנדל. בסיום המשחק בוחבוט לא הצליח לכבוש את יצריו, האמוציות שלו פרצו החוצה ופלטו צעקת 'יש', שנשמעה בתוך מנהרת השחקנים המובילה לחדר השופט. כל זאת קרה לעיניהם של ארבעה אנשים בעלי תפקידים בדוחה, אשר מוכנים להעיד תחת מכונת אמת על התפרצותו של השופט".

סכנין תשלח היום מכתב להתאחדות בבקשה לטפל במקרה החמור לטענתה, ותדרוש כי מקרהו של בוחבוט יטופל מיידית ובמלוא החומרה.

באיגוד השופטים הגיבו לטענות סכנין: "כנראה שבסכנין מכינים את כתב ההגנה שלהם לקראת הדיון בבית הדין של ההתאחדות. זאת, מכיוון שעל פי דו"ח השופט בוחבוט, בדשא ובמנהרה קיללו אותו אנשי סכנין בקללות כגון 'בן זונה, חזיר, תיזהר להתקרב לכאן, אנחנו נזיין אותך'. בוחבוט אף ציין בדו"ח כי ג'מאל גנאים, אחד מאנשים הנהלת סכנין, ביקש להפסיק את הקללות אך לא הצליח למנוע אותן. מיותר לציין שהאשמות סכנין אפילו אינן שוות התייחסות".

אוהדים של סכנין תקפו בסיום המשחק מילולית את הוריו של מגן מכבי חיפה עלי עוסמאן. היום, נציגים של הקבוצה ושל האוהדים התנצלו בפני המגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully