וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעכו חותמים על מקום עשירי גם בסוף העונה

הדס גרינברג

17.10.2010 / 12:34

שמעון הרוש מסתפק במועט: "מרוצים מהנקודה מול אשקלון. שמחים שלא ספגנו". שביעות רצון מהמחליפים כליבאת וגיטא

על אף התיקו המאופס מול הפועל אשקלון במחזור השישי בליגת העל, בהפועל עכו מרוצים מהנקודה שאגרו אמש (שבת) ומהעובדה כי מדובר במשחק הראשון העונה שהם לא סופגים שער. חוליית ההגנה, שכללה את שלושת הבלמים, גבע ברקאי, איציק כהן ופידליס דמקאו, תפקדה היטב, יחד עם צמד המגנים, רן קוז'וך ושמעון הרוש.

הרוש שהציג אתמול יכולת טובה ועלה לשחק למרות שסבל מכאבים עקב מתיחה במפשעה, התייחס הבוקר למשחק ואמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מאוד מרוצים מהנקודה שלקחנו כי היה מדובר במשחק חוץ קשה, רוב המשחק הם שלטו, אבל אנחנו שמחים שזה משחק ראשון ששמרנו על שער נקי ולא ספגנו. לאור התוצאות שהיו לנו עד כה, הנקודה הזו טובה לנו".

"מה שחסר לנו כדי לאגור יותר נקודות זה אם לדוגמא היינו קצת יותר מרוכזים ומנצלים מצבים, אז היינו יכולים לחזור גם עם שלוש נקודות", הוסיף הרוש. "אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה ולשלוט יותר, וכשזה יקרה יהיה לנו קל יותר לצבור נקודות".

הרוש נשאל האם הוא יסתפק בלסיים את העונה במקום העשירי, כפי שעכו ממוקמת כרגע, ואמר: "בטח. כולנו חותמים על מקום כזה גם בסיום. נכון לעכשיו, אנחנו פחות או יותר עומדים בציפיות. אם היו לנו עוד שתיים-שלוש נקודות שהגיעו לנו היה טוב יותר, אבל נקווה שבשני משחקי הבית הקרובים נצבור נקודות".

בקבוצה היו מרוצים גם ממוחמד כליבאת ואושרי גיטא, שאמנם נכנסו כמחליפים בדקות הסיום, אך היו היחידים שסיכנו את שערה של אשקלון, בפרט גיטא שהגיע למצב של אחד על אחד. ליעד אלמליח שפתח בקישור במקומו של איברהים עבדול ראזאק הפצוע, הציג אף הוא יכולת טובה. ראזק שסובל ממתיחה והיה אמור להיכלל בסגל, הבהיר בבוקר יום המשחק לצוות המקצועי כי הוא סובל מכאבים ולא יכול לשחק ואף לא הגיע למשחק יחד עם אוטובוס הקבוצה בטענה שלא הרגיש טוב. בקבוצה ינסו להכשירו לקראת המשחק במחזור השביעי מול בני יהודה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully