וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "קבוצות אחרות במצב שלנו נכנסו למשבר"

17.10.2010 / 12:05

במועדון פרגנו לאלישע לוי: "מתפקד עם שחקנים לא יקרים". ליאור רפאלוב לא יחזור לאימונים מלאים, חשש מפציעת יניב קטן

"קבוצות אחרות במצב שלנו, שהשקיעו כסף בשחקני רכש וחוו פציעות נכנסו למשבר. אלישע לוי הוא המאמן היחיד מבין הקבוצות הגדולות, שלא היה צריך להתמודד עם הפסד למרות הביקורת על שחקני הרכש. הוא עושה עם שלומי אזולאי וסינטיאהו סלליק, שלא עולים למועדון הרבה כסף, מה שקבוצות אחרות לא עשו עם שחקנים יקרים". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה אמש (שבת), לאחר הניצחון הדחוק 1:2 על בני סכני במחזור השישי של ליגת העל. "הפועל ומכבי הפסידו פעמיים, מה היה קורה אם אלישע היה מפסיד שני משחקים?", אמר שחקן בקבוצה.

הקשר ליאור רפאלוב לא יחזור ביום שני לאימונים מלאים משום שהוא עדיין זקוק לטיפולים בעקבות הרגישות בשריר הירך האחורי. הקשר יעבור טיפולים ובמהלך השבוע יגביר את הקצב. הקשר אייל גולסה, שלא שותף אמש בניצחון על בני סכנין, יעבור ביום שני צילום על מנת לאבחן את חומרת הפציעה ממנה הוא סובל. בחיפה מקווים שהשחקן יוכל לחזור בתוך מספר ימים למגרשים. הקשר עידן ורד אמור לחזור ביום רביעי לאימונים מלאים ואמור להיות כשיר למשחק הבא מול אשדוד.

סיידו יאיא יצטרף לאימונים ביום שני

מתברר כי זו לא הפציעה היחידה שמעסיקה את הצוות הרפואי יניב קטן התלונן בסיום המשחק על כאבי גב, מה שאומר שהפציעה עדיין איננה מאחוריו. בשלב זה, נראה כי במועדון יעדיפו שחזור בצורה הדרגתית לאימונים. שחקן בקבוצה אמר על הקפטן: "מספיק שיניב היה איתנו, זה תרם המון לקבוצה על המגרש. לשחקנים היה יותר ביטחון".

הקשר סיידו יאיא בן ה-21 הודיע כי ינחת היום בצהריים. בחיפה הודיעו כי יתרשמו ממנו בימים הקרובים ואז יחליטו לגביו. יאיא אמור להצטרף לאימוני הקבוצה שיתחדשו בשני.

בקבוצה היו מרוצים מהיכולת שהציג אדריאן סילבה אתמול וייתכן שהוא ימשיך לקבל קרדיט ב-11 של המאמן.

אלישע לוי מחפש שחקנים זרים גם בעמדות אחרות, בלם וחלוץ. הסקאוט אלון חרזי בודק אופציות גם בעמדת המגן השמאלי, למקרה שפיטר מסיללה יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully