וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית: "מקווה שנגמור במקום הראשון"

הדס גרינברג

17.10.2010 / 11:56

מגן קרית שמונה, שכבש שער בכורה בקבוצה, חולם צמרת: "הכי חשוב שכולם נהנים. יצרנו כוח הרתעה, כעת יתחילו לספור אותנו"

בעירוני קרית שמונה קמו הבוקר (ראשון) עם חיוך רחב על הפנים וסיפוק גדול כשהביטו שוב בטבלת ליגת העל כאשר הם ניצבים בפסגתה עם 16 נקודות. אתמול, כזכור, השיגה הקבוצה הצפונית עוד שלוש נקודות עם הניצחון הגדול 1:4 על הפועל חיפה במסגרת המחזור השישי של ליגת העל.

במועדון מרוצים מאוד מוויאם עמאשה, שמאז השלושער מול הפועל תל אביב, חזר לכבוש ועשה זאת עם צמד, כאשר אליו מצטרפים ווילאם נג'ובו ואורי שטרית שכבשו שער כל אחד. שטרית, לו זה הגול הראשון בקרית שמונה מאז הצטרף אליה בקיץ, נשמע הבוקר מרוצה במיוחד, ואמר: "זו הרגשה מצוינת קודם כל שניצחנו, זה שהבקעתי זה בונוס בשבילי. הקבוצה נראית טוב, חזקה, אנחנו משחקים טוב ומנצחים והדבר הכי חשוב זה שכולם פשוט נהנים יש אווירה טובה בקבוצה, באימונים ובמשחקים".

שטרית אף התייחס לכך שהמשחק מול הפועל חיפה נראה קל: "אני חושב שהפועל חיפה לא הייתה גרועה, זו קבוצה לא פראיירית, היה לנו קשה איתם קצת בהתחלה, אבל היה משחק טוב וזה היה מבחן עבורנו להראות לכולם שזה לא מזל ושלא קיבלנו פנדל במתנה אלא שאנחנו קבוצה מגובשת. כעת ישימו אלינו לב הרבה יותר, אנחנו קבוצה חזקה שיכולה לתקוע יתד בצמרת הטבלה".

שטרית: "מקווה שמכבי ינצחו בדרבי הבא"

"אחרי אתמול יתחילו לספור את קרית שמונה", הוסיף שטרית. "יצרנו כוח הרתעה ויותר קבוצות ייקחו אותנו בחשבון. זה לא צחוק כמות השערים שאנחנו כובשים, ואני בטוח שעכשיו בגלל המשחק ההתקפי הטוב שלנו קבוצות ישחקו מולנו סגור ויהיה יותר קשה עבורנו".

שטרית נדרש לכך שכבר מתחילת העונה הוא האמין שהקבוצה תוכל להתברג בצמרת, ואמר: "אני לא כל כך מופתע כי ראיתי שיש לנו שחקנים צעירים וטובים. מהרגע הראשון אמרתי שנסיים במקומות 1-7, מקווה שטעיתי ושנגמור במקום הראשון".

שטרית אף התייחס להפסדה 1:0 של קבוצתו לשעבר, מכבי תל אביב, בדרבי מול הפועל: "מכבי קבוצה טובה ואני מאמין שהיא תדבר חזק למעלה בטבלה. קורה שמפסידים דרבי, אני מקווה שהם ינצחו בדרבי הבא".

בתוך כך ולאור התוצאות הטובות, מאמן הקבוצה רן בן שמעון החליט לפנק את שחקניו ביומיים חופש כשהקבוצה תשוב לאימונים רק ביום שלישי, אז היא תחל את ההכנות לקראת המשחק הבא שלה בליגה נגד הפועל אשקלון ביום שבת הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully