וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "החזרנו למכבי על התיקו בעונה שעברה"

16.10.2010 / 23:03

קשר הפועל ת"א חגג את שער הניצחון בדרבי. אלי גוטמן הביט קדימה: "זה היה מבחן של ציון דרך, עכשיו אנחנו חזרה בעניינים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב פתחה את העונה בצורה מקרטעת. תיקו בסכנין, הפסד ביתי לקרית שמונה, וגם בליגת האלופות היכולת לא הייתה מזהירה, ודאי לא התוצאות. אבל הגאווה של הפועל תל אביב, המשמעת של שחקניה, ההכנה המצוינת שעשו לדרבי, וכמובן הכישרון והטאץ' של ערן זהבי במאני-טיים, השאירו את תל אביב אדומה. הפועל תל אביב ניצחה בדרבי 0:1 את מכבי, והותירה את אבי נמני ושחקניו מתוסכלים.

מכבי תל אביב, שפתחה את העונה מצוין, גילתה שהדרך לאליפות עוד ארוכה וקשה. ההגנה של מכבי הובכה שוב ושוב, ורק יכולת טובה של לירן שטראובר ורשלנות מצד שחקני ההתקפה האדומים מנעו שערים נוספים לזכות הדאבליסטית.

שמונה אוהדים (ממכבי ומהפועל) נעצרו במהלך המשחק, כששבעה מהם בשל התפרעויות מחוץ לאיצטדיון ואוהד אחד נוסף בשל זיוף כרטיסים. בצד המקצועי, דדי בן דיין נמצא בספק להתמודדות מול שאלקה ביום רביעי. כמה דקות לפני תחילת המשחק בן דיין עוד היה אמור לפתוח במשחק, אבל המגן הרגיש שוב כאבים ברגלו ולכן פנה לצוות המקצועי ואמר שהוא לא יכול לשחק.

גוטמן: "כשעלינו לצ'מפיונס נרגענו מדי"

"כיף גדול לחזור לשחק ולהבקיע", אמר בסיום ערן זהבי, כובש שער הניצחון של הפועל תל אביב. "אני מאושר שניצחנו בדרבי, הכי חשוב שהפועל תל אביב נראתה כקבוצה ושיחקנו ביחד, כל הכבוד לכולם, אני לא חושב שאפשר לבחור שחקן מצטיין אחד, זה מגיע לכולם וגם לקהל המדהים שלנו. אנחנו שמחים שהמשכנו את מסורת הניצחונות שלנו בשנים האחרונות והחזרנו למכבי על התיקו בעונה שעברה".

גילי ורמוט הוסיף בסיום: "כמו שאומרת הקלישאה, העיקר שהקבוצה ניצחה. היה חשוב לנצח גם מבחינת הטבלה וגם כדי השקהל יירגע קצת. זו הקלה כי היה לחץ לפני המשחק. לפני כל דרבי יש את המתח הזה. היינו צריכים את הנקודות האלה גם לפני הדרבי ולכן עכשיו יש הקלה".

על ההתחזקות של מכבי תל אביב וכיצד זה השפיע על קבוצתו, הוסיף הקשר: "הם הביאו 15 שחקנים חדשים בערך. אין ספק שהם קבוצה טובה, אבל הכל תלוי בנו. כשאנחנו באים מפוקסם, אנחנו יותר טובים ממכבי. במחצית הראשונה היינו אמורים להוביל יותר מ-0:1, אבל העיקר הניצחון".

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן: "זה היה מבחן של ציון דרך עבורנו, כי הפסדנו מספיק נקודות בתחילת הליגה. יותר חשוב - הבאנו הרבה לב ונחישות, שיחקנו נגד קבוצה טובה והגיע לנו לנצח. שאלקה? חושב עליהם, זאת אופרה שונה לגמרי. מחר נתאושש וביום שני ניסע לגרמניה בתקווה לעשות את זה. הפועל תל אביב קבוצה טובה, חבורה של שחקנים שיודעים מה הם צריכים לעשות במגרש בכל רגע נתון. השיא שלנו היה בספטמבר כשעלינו לצ'מפיונס נרגענו מדי, עכשיו אנחנו חזרה בעניינים".

יוסי אבוקסיס: "הזעתי כאילו שיחקתי היום. הסדר והארגון במשחק שלנו ניצחו, היינו בכמה רמות מעל מכבי היום, כולם ראו את במשחק וזה היה יכול להיגמר בשלושה-ארבעה שערים. אני מאושר בשביל שי אבוטבול שעבר פציעה קשה וחזר לשחק. אנחנו מרוויחים שחקן. טוטו עשה משחק טוב היום, יש לנו ביום רביעי את שאלקה, ואנחנו צריכים את כולם טובים, ולחלק את העומס ביניהם. אנחנו רוצים להביא איזו נקודה בצ'מפיונס, ולא רק ליהנות מזה".

חלק משחקני הנבחרת במכבי הביעו את כעסם על כך שערן זהבי שוחרר מהמסע של הנבחרת מאחר שטען שהוא לא כשיר ובעקבות כך קיבל מנוחה מהמשחקים, ולעומת זאת היום נראה כשיר לחלוטין ושיחק בדרבי. שחקן במכבי: "איך יכול להיות שזהבי אמר שהוא לא כשיר בנבחרת, אבל בדרבי נראה כשיר לחלוטין?". זהבי הגיב על כך כשאמר: "בנבחרת עשיתי אימון אחד ולא התאמנתי כמה אימונים. יש שחקנים מספיק טובים כדי להחליף אותי. מעבר לכך, זו החלטה של המאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully