וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שנתלה את מימון בכיכר?"

מאמן מכבי חיפה הגן על הבלם, שטעה בניצחון על סכנין. מאיר כהן: "שופטים קובעים לנו את התוצאות". אוטובוס של חיפה נרגם

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

במכבי חיפה בסך הכל קיוו לפני המשחק מול בני סכנין לסיים אותו עם שלוש נקודות ולהמשיך הלאה, אבל ידעו גם שהסטטיסטיקה לא בדיוק לטובתם. עד הדקה ה-89 זה נראה היה כאילו הקבוצות ייפרדו בתיקו, אבל פנדל שהבקיע יניב קטן סידר לאלישע לוי שלוש נקודות חשובות וניצחון 1:2 שמוריד את הלחץ מהגב של אלישע לוי, שפספס נקודות גם במחזור הקודם. עוד קודם לפנדל כבש עובדה זבידאת (33) את שער היתרון המפתיע לסכנין אחרי טעות קשה בהגנה של שי מימון, אבל שלומי אזולאי השווה שלוש דקות לאחר מכן.

מעבר למשחק, אירעה תקרית חמורה בסיומו, כשאוטובוס שמכבי חיפה הוציאה עבור האוהדים שלה נרגם באבנים בעת שעשה את דרכו אל מחוץ לאיצטדיון. אחד האוהדים תיאר זאת, כשאמר: "ישבנו באוטובוס ופתאום אחד החלונות התנפץ. האוהדים של סכנין זרקו אבנים ממש גדולות". האוהדים לא נפגעו מהתקרית, אך למרות זאת הוגשה תלונה במשטרת משגב כנגד אוהדי סכנין.

בנוסף, המגן עלי עוסמאן דיווח בסיום המשחק לאנשי הקבוצה כי הוריו הותקפו מילולית על ידי אוהדי סכנין, לאחר שיצאו מהמגרש. הוריו של השחקן מוכרים בעיר בשל העובדה שהשחקן שיחק שם לא מעט שנים. להוריו לא נגרם נזק פיזי משום שמספר אוהדים הפרידו בין הניצים.

לוי: "היה לנו משחק הגנה טוב"

"הולך לנו קשה בסכנין ואף פעם לא היה לנו קל פה", סיכם אלישע לוי, מאמן הירוקים, את ההתמודדות. "המשחק היה בקצב מאוד נמוך מצד שתי הקבוצות. היינו יכולים להיות יותר מסודרים, אבל חשוב שידענו לנצח סוג כזה של משחק עם סבלנות רבה. סכנין היא קבוצה טובה, ולנו היה חשוב לבוא ולנצח. אני שמח שעשינו את זה, ואני בטוח שנדע לתקן את הבעיות בהמשך".

על הטעות של שי מימון, שפעם נוספת גורם לקבוצה היריבה להבקיע, אמר אלישע לוי: "דווקא היום היה לנו משחק הגנה טוב וסכנין לא הגיעה להזדמנויות. שי מימון עשה טעות וזו החלטה של רגע מבחינת שחקן. זה קרה בכדור ארוך אחד וסכנין ניצלה את זה כדי להבקיע. מלבד השער הזה, סכנין לא איימה על השער, מה שאומר שההגנה עשתה משחק טוב". בהמשך אמר לתקשורת על הטעות של הבלם: "מה אתם רוצים? שנתלה את שי מימון בכיכר העיר? הוא עשה טעות והוא רק בן אדם".

בהמשך שיבח אלישע לוי את שלומי אזולאי, יניב קטן וליאור רפאלוב. על חזרתו העתידית של ניר דוידוביץ', הוסיף המאמן: "אמיר אדרי עשה עבודה טובה, אבל אני מקווה שניר דוידוביץ' יגביר את הקצב בהדרגה כדי לחזור".

שלומי אזולאי, שהבקיע את שער השוויון והראה פעם נוספת שיש על מי לסמוך בחיפה, אמר: "אם התפקיד שלי הוא להגיע ולעשות עבודה טובה, אני אשמח לעשות את זה. אלישע לוי מודע לכך שאני עדיין לא בכושר מלא ולכן יצאתי במחצית השנייה. אני מקווה שבכל שבוע אני אפתיע לטובה ומקווה לקחת את ההזדמנויות שיש לי. לדעתי יש התלהבות ורצון לנצח. משחקים כאלה בסכנין הם קשים, ולפעמים צריך לקחת את המשחקים בשיניים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

דראפיץ': "מאמין שנשתפר בהמשך"

בסכנין היו הרבה לא מעט עצבים מאיבוד הנקודה בגלל הפנדל הגבולי שנשרק לטובת הירוקים בדקת הסיום. בקבוצה טוענים שגם בשער הראשון השריקה לכדור קרן הייתה שגויה. שוער הקבוצה, מאיר כהן, הגיב בסיום בנושא, כשאמר: "לא יכול להיות שסכנין מקבלת חמישה פנדלים בשישה משחקים. אנחנו עובדים קשה כל השנה ושופטים קובעים לנו את התוצאות".

סלובודאן דראפיץ', מאמן הקבוצה, היה מאופק בהרבה, למרות שקבוצתו עדיין נשארת עם נקודה אחת אחרי שישה מחזורים. "היינו נאיבים היום", הצהיר המאמן. "אני לא יודע אם עשיתי טעות עם הכנסת זאהורה או לא. הפסדנו את המשחק משני מצבים נייחים, ואמרתי לפני המשחק לשחקנים שאנחנו צריכים להיות מרוכזים במצבים האלה. לא היינו מרוכזים, וזה חבל".

למרות איבוד הנקודות, דראפיץ' סיפר כי הוא אופטימי שקבוצתו תשתפר בהמשך, והוסיף: "שיחקנו טוב. אני חושב שבסכנין יש קבוצה טובה. היינו צריכים את הנקודה הזו, אבל נחפש את הנקודות במקום אחר. זו עדיין תחילת הליגה, ולפספס נקודות זה בוודאי לא מוסיף הרבה נחת. יש פה קבוצה טובה ואני מאמין שאנחנו נשתפר בהמשך. אנחנו יכולים להציג יכולת טובה נגד בית"ר ירושלים במחזור הבא. אני מקווה שנשחק שם אפילו קצת יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully