וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז ביתרון 0:1

16.10.2010 / 7:36

הריינג'רס הגיעו לסבאת'יה וכבר הובילו 0:5, אבל הבולפן הרעוע נכנע לפסים, שעם חמש ריצות באינינג השמיני ניצחו 5:6

טקסס - ניו יורק יאנקיז 6:5 (0:1 לניו יורק בסדרה)

הסדרה מול טמפה ביי הוכיחה דבר אחד - טקסס עלתה בזכות קליף לי. הבולפן של הריינג'רס לא תפקד, והמנג'ר רון וושינגטון השתמש בלי לכל תשעת האינינגים במשחק החמישי. הוא לא יכול היה לעשות זאת עם סי ג'יי ווילסון - ושילם את המחיר.

ווילסון היה בשליטה מוחלטת במשך שבעה אינינגים. הריינג'רס הגיעו לסי.סי. סבאת'יה וסילקו אותו כבר לאחר ארבעה אינינגים כשבאמתחתו חמש ריצות חובה, שלוש מחבטה אחת של ג'וש המילטון, שהגיע מהר לסדרה עם הומר שהעלה ל-0:3, ועוד שתיים מדאבל בן שתי ריצות של מייקל יאנג. ווילסון עלה גם לאינינג השמיני ביתרון 1:5, לאחר שבשביעי הרשה הומר סולו לרובינסון קאנו, ואז החלה הקריסה.

דרק ג'יטר הכניס בדאבל את ברט גארדנר ו-ווילסון הוחלף על ידי דארן אוליבר. אוליבר הוליך את ניק סווישר ומארק טשיירה, וושינגטון ניסה למצוא פיתרון והחליף אותו בדארן או'דיי. הצליח? כנים. אלכס רודריגז רשם סינגל בן שתי ריצות וזה כבר 4:5 בלבד לריינג'רס. קאנו רשם סינגל, טשיירה השווה וא-רוד הגיע לבסיס השלישי בגלל טעות של המילטון. זו הייתה טעות יקרה, כי סינגל של מרקוס ת'יימס על דרק הולנד העלה את היאנקיז ל-5:6, שאחריו שמרו קרי ווד ומריאנו ריברה על התוצאה. הריינג'רס צנחו למאזן 7:0 במשחקי בית בפלייאוף בהיסטוריה, זה היה ההפסד הכואב ביותר.

ניו יורק תעלה הערב (22:00, ESPN) עם פיל יוז לגבעה, כשבטקסס יגיש קולבי לואיס. במשחק השני (1:57, FOX) יפתחו רוי האלאדיי מפילדלפיה וטים לינסקאם מסן פרנסיסקו את ה-NLCS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully