וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חוצים את הרוביקון

16.10.2010 / 13:55

מינסוטה, אולי בלי פארב, תארח את דאלאס למשחק שהמפסידה בו עלולה לסיים את העונה. דנבר מול הג'טס, פטריוטס-רייבנס

אם עד לפני מספר שנים היה נהוג להעניק שכר לימוד לקוורטרבקים רוקיז, דומה שבשנים האחרונות המגמה הזו משתנה. מאז ההצלחה של מאט ריאן וג'ו פלאקו, קבוצות פחות מפחדות להטיל למערכה את השחקנים הטריים שלהן - מת'יו סטאפורד, סאם בראדפורד, מארק סאנצ'ז, ג'ימי קלאוסן, מקס הול ועכשיו גם קולט מק'קוי בקליבלנד. מגמה מעניינת ששווה מעקב.

מה שפחות שווה מעקב הוא ההימור הבינוני שלנו. המדור מתגאה בתפיסה של הג'איינטס ביוסטון ואריזונה על ניו אורלינס, אבל מחזיר את השקית החומה לראש אחרי ההימור על סן פרנסיסקו מול האיגלס, סינסינטי על טמפה ביי וסן דייגו באוקלנד. עם 8 מ-14 אנחנו על 44 מ-76 (58 אחוז) - ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

קולט מק'קוי שחקן קליבלנד בראונס. Mark Duncan, AP
עכשיו תורך. קולט מק'קוי הוא עוד רוקי שנזרק למים מוקדם/AP, Mark Duncan

METV:

19:00: ניו אינגלנד - בולטימור

22:15: מינסוטה - דאלאס

FOX:

19:00: פילדלפיה - אטלנטה

22:15: דנבר - ניו יורק ג'טס

ESPN:

2:20, בין ראשון לשני: וושינגטון - אינדיאנפוליס

משחק המאנדיי נייט בין ג'קסונוויל לטנסי לא ישודר בגלל גמר ה-NL בבייסבול

קייל אורטון שחקן דנבר ברונקוס. Rob Carr, AP
קייל אורטון והברונקוס ב-HD. יהיה מענג/AP, Rob Carr

בריידי ובראנץ' מתכוננים למלחמה (שעה ראשית: 19:00)

ניו אינגלנד (1:3) - בולטימור (1:4)

הפטריוטס חוזרים משבוע חופש, כדי לפגוש את אחת ההגנות הכי דומיננטיות בליגה. הרייבנס עדיין חורקים בהתקפה, אבל מוצאים דרכים לנצח. כזכור, לראשונה לאחר ארבעה משחקים הם הגיעו בינואר האחרון לפוקסבורו ומחצו את הפטריוטס 14:31, כשהפכו לקבוצה הראשונה מזה 30 שנה שיצאה משם עם ניצחון פלייאוף. המשימה של ג'ו פלאקו תהיה לתקתק את המסירות האוויריות לאנקואן בולדין וטי ג'יי חושמנזאדה מול סקנדרי פגיע מאוד של ניו אינגלנד. אם אנחנו בענייני תופסים, דיון בראנץ' חזר לפטריוטס מסיאטל והוא מוכן לשתף פעולה עם טום בריידי, שממשיך לקבל ירידות על התסרוקת שלו, הפעם מכיוונו של אליל הנוער ג'סטין ביבר. נו, שוין, לפחות רנדי מוס כבר לא יעיר לו על זה.

התחזית: משחק קשה שבסיומו הרייבנס שוב יירדו מנצחים


שיקגו (1:4) - סיאטל (2:2)

אלמלא רבע ראשון מצוין של מאט פורטה, הברס לא היו יוצאים משארלוט עם ניצחון. לאבי סמית' יודע את זה והזיז את הקוורטרבק האיום טוד קולינס לעמדת המחליף השני, אבל לשמחתו הוא לא יצטרך אותו בכלל, כנראה, מאחר שג'יי קאטלר החלים מזעזוע המוח וצפוי לשחק. הסיהוקס עדיין מחפשים כיוון, כשלשביעות רצונם לא כל כך אפשר לברוח ב-NFC מערב המזעזע. דיון באטלר יהיה התופס שיפתח במקום דיון בראנץ' שעזב.

התחזית: ניצחון לברס


גרין ביי (2:3) - מיאמי (2:2)

ארון רוג'רס צפוי לשחק בפאקרס מוכי הפציעות, שאיבדו השבוע את הטייט אנד ג'רמייקל פינלי והליינבקר ניק בארנט. הבעיה היא שרוג'רס לא מצליח לשחזר את היכולת מהעונה שעברה ובכלל, האורזים הם קבוצה שמשחקת הרבה מתחת לרמה המקצועית והמשמעתית שמצופה ממנה. הדולפינס יצטרכו לתת את הדעת על משחק הקבוצות המיוחדות, שעשה בהם שמות בתבוסה לניו אינגלנד לפני שבועיים.

התחזית: פאקרס

ריי רייס שחקן בולטימור רייבנס עובר את ברנדון מריוות'ר שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. AP
האם ריי רייס והרייבנס שוב יכתשו את הגנת הפטריוטס?/AP

יוסטון (2:3) - קנזס סיטי (1:3)

אחרי פתיחה מהירה, הטקסאנס נרגעו וחשפו את הבעיות הישנות שלהם, במיוחד בהגנה. אנדרה ג'ונסון ומאט שאוב עדיין חצי ישנים ואריאן פוסטר הושבת על ידי הג'איינטס. במיוחד מודאגים ביוסטון מפציעתו של בריאן קושינג, שרק חזר וכבר נפגע בברכו. הוא בסימן שאלה גדול למשחק. מול יוסטון תשחק קבוצה שאפתנית, שקיבלה לגיטימציה דווקא בהפסד הבכורה שלה באינדיאנפוליס, כשהחזיקה את פייטון מאנינג ללא טאצ'דאון. המפגש הזה פיקנטי במיוחד בזכות העובדה שיתמודדו בו הטקסאנס הישנים מול החדשים. קנזס סיטי, למי שלא זוכר, הוקמה בתור דאלאס טקסאנס.

התחזית: ניצחון לקנזס סיטי (ותודה לגולש ווסטברוק)

ניו יורק ג'איינטס (2:3) - דטרויט (4:1)

אחרי פתיחה לא יציבה, הג'איינטס שוב הראו ביוסטון את הפוטנציאל שלהם. השילוב בין איליי מאנינג להאקים ניקס נושא פירות, כשעל הקרקע השלים ברנדון ג'ייקובס עם מעמדו כרץ מחליף ומוסיף מחץ באזור האנדזון. דטרויט קצרה ניצחון בכורה מרשים, 6:44 על סט. לואיס בשבוע שעבר, אבל ספק אם תוכל להוות מץ' אפ ראוי לענקים. שון היל ימשיך לפתוח בליונס במקום מת'יו סטאפורד הפצוע.

התחזית: ג'איינטס


פילדלפיה (2:3) - אטלנטה (1:4)

זה היה אמור להיות עוד מפגש פיקנטי בין מייקל ויק לקבוצתו לשעבר, אבל הקוורטרבק של פילדלפיה יראה שוב את המשחק מהיציע בשל פציעת הצלעות שלו. קווין קולב יפתח במקומו, כשלמרות הניצחון בסן פרנסיסקו הוא ממשיך לא להרשים ונראה כרגע במעמד של על תנאי. מכת פציעות רצינית בפילי, כששחקנים רבים בסימן שאלה, בהם מגן הפינה אסאנטה סמואל שסובל מזעזוע מוח. בפאלקונס ימשיכו להציג הגנה סולידית, ויסתמכו על משחק הריצה של מייקל טרנר ועל היכולות הווירטואוזיות של רודי וייט.

התחזית: פאלקונס

האקים ניקס שחקן ניו יורק ג'איינטס. GettyImages
לדטרויט יהיה מאוד קשה מול האקים ניקס והג'איינטס/GettyImages

פיטסבורג (1:3) - קליבלנד (4:1)

שני קוורטרבקים שיערכו הופעת בכורה שנתית יעמדו משני עברי המגרש, אם כי בנסיבות מעט שונות. בפיטסבורג ישוב בן רות'לסברגר לעמדת הפותח לאחר השעיה של ארבעה משחקים בגין פרשת האונס בג'ורג'יה (הכינוי של הקורא אורי מילר - ביג בני סלע). בקליבלנד יהיה זה קולט מק'קוי הרוקי שיתפוס את מקומם של סנקה וואלאס (פצוע) וג'ייק דלהום (מסריח). הבראונס עשו השבוע החלפת רצים עם פילדלפיה, כשהעבירו לאיגלס את ג'רום הריסון וקיבלו את מייק בל. האחרון עשוי לראות לא מעט מגרש, משום שפייטון היליס בסימן שאלה. הסטילרס חוזרים משבוע חופש, לפניו הפסידו לראשונה העונה, לבולטימור.

התחזית: סטילרס


סט. לואיס (3:2) - סן דייגו (3:2)

הצ'ארג'רס, למרות התקפה קטלנית, טרם הוכיחו שהם יכולים לנצח בחוץ. אפילו באוקלנד הם הובילו בבטחה, רק כדי לראות את מייקל בוש והריידרס חוזרים בגדול ומנצחים. אין שום ספק שפיליפ ריוורס, אנטוניו גייטס וסן דייגו ישימו מספרים יפים על הלוח, השאלה היא האם ההגנה שלהם תעצור את סאם בראדפורד, שלא מצא תשובה מול דטרויט.

התחזית: הגיע הזמן לנצח בחוץ. סן דייגו


טמפה ביי (1:3) - ניו אורלינס (2:3)

שתי המפתיעות של השבוע שעבר ייפגשו בריימונד ג'יימס סטדיום. הבאקנירס ניצחו בזכות התעלות מנטאלית בסינסינטי, הסיינטס ממשיכים בהנגאובר עמוק וכואב מהסופרבול ונוצחו על ידי אריזונה מונהגת על ידי מקס הול. "המטרות שלנו לא השתנו", אמר קוורטרבק הבאקס ג'וש פרימן, "אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף". ניצחון במשחק הזה בהחלט יהיה בגדר צעד חשוב.

התחזית: הם ינצחו. וואלה. טמפה ביי

שחקן טמפה ביי באקנירס מייקל ספורלוק מנסה לעבור את שחקן פיטסבורג סטילרס בריאנט מקפאדן. רויטרס
מייקל ספרלוק והבאקנירס חושבים ברצינות על צעד נוסף קדימה לינואר/רויטרס

המפסיד בחוץ (שעה ראשית: 22:05-22:15)

מינסוטה (3:1) - דאלאס (3:1)

שתי הקבוצות הללו, שנפגשו בשלב השני בפלייאוף בשנה שעברה, עומדות בפני סכנה מוחשית של סיום העונה כבר עכשיו. רבים מאמינים שברט פארב יפתח למשחק ה-289 ברציפות בקריירה שלו, אבל בעיות המרפק הטורדניות גרמו לו לשבת מחוץ לאימון יום חמישי ולחזור בשישי. למרות האימון, פארב בסימן שאלה למשחק. אם הרצף ייקטע והווייקינגס יפסידו, אל תתפלאו אם נקבל הודעת פרישה מפארב כבר בשבועות הקרובים. בדאלאס מקווים לחזור למירוץ, אבל חייבים להפגין יותר משמעת וריכוז ממה שעשו מול טנסי.

התחזית: ניצחון לקאובויס


דנבר (3:2) - ניו יורק ג'טס (1:4)

משחק חזק מאוד במייל היי (ב-HD!) בין שתיים מהקבוצות המסקרנות בליגה. הברונקוס חוזרים לאחר שני משחקי חוץ, מתוכם לקחו אחד, וישאפו להשאיר בבית את הנקודות מול מי שנראית כרגע כקבוצה השלמה ביותר בליגה. דארל ריוויס נסע עם הג'טס למשחק אבל עדיין בסימן שאלה גדול בעקבות פציעת הירך שהחריפה. הדאגה הגדולה של הג'טס תהיה ברנדון לויד, שפתאום הפך לתופס עילית בליגה, ובשבוע שעבר קטף צמד טאצ'דאונים מול ההגנה המצוינת של בולטימור.

התחזית: הולכים הפעם עם הברונקוס


סן פרנסיסקו (5:0) - אוקלנד (3:2)

ג'ד יורק, נשיא הניינרס, אמר השבוע כי קבוצתו תעפיל לפלייאוף מראשות ה-NFC מערב. זה לא מופרך, אגב, הניינרס בפיגור שלושה משחקים בלבד מאריזונה. אבל היכולת, אוי היכולת. אלכס סמית' ממשיך להיראות כמו כלום, ונראה שמשחק לא טוב נגד הריידרס יפעיל על מייק סינגלטרי לחץ להכניס את דייויד קאר. אגב, אף קבוצה שצנחה ל-5:0 לא שיחקה בינואר. אצל הריידרס, מייקל בוש וג'ייסון קמפבל צפויים להמשיך לפתוח. שניהם הצטיינו בניצחון על סן דייגו, כשהחליפו את מתחריהם הפצועים דארן מקפאדן וברוס גראדקובסקי.

התחזית: הניינרס נופלים ל-6:0

מייקל בוש שחקן אוקלנד ריידרס. Ben Margot, AP
זומם לאכול חי גם את הניינרס. מייקל בוש/AP, Ben Margot

פייטון נוסע לוושינגטון

וושינגטון (2:3) - אינדיאנפוליס (2:3) - 2:20, בין ראשון לשני

שתי הקבוצות רשמו ניצחונות לא ממש משכנעים בשבוע שעבר. הרדסקינס עברו בגבורה את גרין ביי, אבל המכונה של מייק שנאהאן ממשיכה לחרוק. חצי הכוס המלאה: הם עם שלושה ניצחונות ונראים כמו יריבה ראויה ב-NFC מזרח החזק. הקולטס הושתקו בשבוע שעבר על ידי קנזס סיטי ויצאו עם ניצחון ביתי קשה מלוקאס אויל. פייטון מאנינג ייבחן במשחק הלילה, כשמולו מאיים דונובן מקנאב לשרוף את ההגנה האחורית של הקולטס. אינדי תפתח עם הרץ המחליף מייק הארט, שישחק במקום ג'וזף אדאי ודונלד בראון הפצועים.

התחזית: יהיה משחק גדול. ניצחון לקולטס


ג'קסונוויל (2:3) - טנסי (2:3) - 2:30, בין שני לשלישי

המשחק שינעל את המחזור יפגיש שתי קבוצות בלתי צפויות. הג'אגוארס לא נכנסו לשאננות לאחר הניצחון על אינדיאנפוליס ויצאו עם W גם מבפאלו, הטייטאנס הפסידו בבית לדנבר אבל סיבכו את דאלאס עם ניצחון נאה בקאובויס סטדיום. זה יהיה המפגש הראשון של טנסי עם יריבה לבית העונה, וג'ף פישר יודע שניצחון כאן יהיה מקדמה יפה בקרב על הפלייאוף.

התחזית: ניצחון לטנסי


שתי הערות לסיום: אנטואן אודום, הקיצוני הגנתי המצטיין של סינסינטי, הושעה לארבעה משחקים עקב שימוש בחומרים אסורים. כמו כן, תמיד תזכרו שגם בשבוע חופש לא מהמרים על בפאלו.

דונלד לי שחקן גרין ביי פאקרס מבקיע טאצ'דאון מול דאנג'לו הול שחקן וושינגטון רדסקינס. Evan Vucci, AP
לד'אנג'לו הול מהרדסקינס/AP, Evan Vucci

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully