וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "נדפקה לדריו הקופסה"

15.10.2010 / 16:20

פרננדז מתקשה לקבל את העובדה כי לא שובץ בהרכב הפותח, ולטענת שחקנים נזרק מהאימון כי "הפגין חוסר חשק בולט"

לאחר התקרית שהייתה אתמול (חמישי) באימון הקבוצה, בה תיקל דריו פרננדז בחריפות את סטיבן כהן ובין השניים התפתח עימות, החליט הקשר לעשות היום דין לעצמו, הפגין חוסר חשק מוחלט ואף נזרק מהאימון כשנראה כי אינו רוצה להתאמן כלל. שחקן בקבוצה סיפר: "אם עד היום היו סימני שאלה, היום זה היה חוסר חשק נטו. הוא עצבני שהוא לא בהרכב ועושה טובה שהוא מתאמן, עושה טובה שהוא נוגע בכדור או בכלל נמצא על הדשא. אורי ממשיך לא לראות אף כוכב ממטר ושלח אותו החוצה. נדפקה לו הקופסה וחבל כי הוא שחקן מצוין וחשוב לקבוצה".

בבית"ר כמובן מגבים את מלמיליאן ואף אומרים כי אלו דברים שלא נעשו בשנים האחרונים אצל מאמנים שחששו מהעימותים הללו, אך יחד עם זאת מאוד מעוניינים להרגיע את העניין ולהחזיר את השחקן למסלול. "המטרה שלנו היא להתמודד עם זה ולעזור לשחקן להתמודד עם מה שמפריע לו. אורי קיבל את ההחלטה הנכונה בהתאם לסיטואציה, אך הוא רוצה בשחקן לא פחות מאיתנו. הוא בסך הכל שחקן זר ונראה כי הוא עובר בעיות שקשורות לא רק לבית"ר ואנחנו נעשה הכל כדי לעזור לו ולחזק אותו. האירועים האחרונים לא מאפיינים אותו, בסך הכל הוא דמות מאוד חיובית".

בתוך כך, התייחס היום איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים, למצבו של המועדון בראיון ל'רדיו ירושלים'. "ארקדי גאידמק עוד לא יצר איתי קשר, אנחנו צפויים להפגש בתחילת שבוע הבא".
לגבי דיווחים שאם ארקדי יורשע, הוא יאלץ למכור את הקבוצה, אמר קורנפיין: "זה נכון, אבל מדובר במשפט שהולך להמשך שנים, וזה הדבר האחרון שמדאיג אותנו כרגע. היו לי שתי שיחות עם אגייאר בהן הוא הביע רצון חזק לרכוש את המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully