וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בן דיין ושבחון בהרכב הפועל לדרבי

15.10.2010 / 12:41

שיש ואבוטבול ימתינו על הספסל, גוטמן עדיין מתלבט בין תמוז לסהר. שחקן בקבוצה: "ניצחון שלנו יחזיר את הבלגן לקרית שלום"

עם כ-150 אוהדים ברקע, ערכה היום הפועל תל אביב את האימון המסכם לקראת הדרבי הגדול מחר (שבת, 21:00, ערוץ 1 ו-511 HD). למרות שהסתמן כי גל שיש ושי אבוטבול יפתחו בהרכב, על פי האימון היום נראה כי דדי בן דיין ויוסי שבחון יועדפו בסופו של דבר על פני השניים בהרכב הפותח.

עם זאת, אלי גוטמן תרגל לסירוגין את שי אבוטבול ושבחון בהרכב, כאשר כרגע יש עדיפות לאקס מכבי תל אביב. אם שבחון אכן יעלה בהרכב, המשמעות היא שערן זהבי יפתח בקישור האחורי לצד אביחי ידין ואילו שבחון ישחק בצד שמאל. בנוגע לעמדת המגן השמאלי, למרות שהצוות המקצועי של הפועל לא קבע באופן חד משמעי כי בן דיין יהיה בין ה-11, לאור האימון היום נראה כי סיכוייו לפתוח גבוהים מאוד.

עמדה נוספת שגוטמן מתלבט לגביה רבות היא זו של החלוץ לצד איתי שכטר. לאורך האימון תרגל המאמן את טוטו תמוז בהרכב הראשון, אך לפי הערכות שחקנים נראה כי דווקא בן סהר יועדף ולא תמוז שתורגל. בעמדה אחרת נראה כי ההתלבטות של גוטמן הסתיימה, כשעמרי קנדה תורגל כמגן ימני.

לפני האימון ערך גוטמן אסיפה בה מיעט לדבר על משמעות הדרבי. "לא צריך להגיד לאף אחד מה זה דרבי פה", אמר המאמן, "כולכם מבינים על מה מדובר". המאמן הראה שני קטעי וידאו מהמשחקים של מכבי תל אביב מול מ.ס אשדוד והפועל פתח תקוה והזהיר ת שחקניו מפני דימיטאר רנגלוב, עליו אמר כי "הוא זריז יותר מקולאוטי, צריך לשים אליו לב". הוראה טקטית נוספת שלו הייתה ששני החלוצים יסגרו את ג'יבריל סידיבה, וכך ימנעו ממנו לנהל את המשחק של הצהובים מעמדתו בקישור האחורי.

אחד השחקנים אמר אחרי האימון: "אסור לנו לתת למכבי לנצח, זה ייתן להם פוש אדיר לקראת המשך הליגה. אם הם יפסידו זה יחזיר את הבלגן לקרית שלום. אנחנו מאמינים שננצח את המשחק מפני שמדובר במשחק בית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully