וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה האקט? דני לוי לא יגיע לדרבי של פתח תקוה

15.10.2010 / 9:26

חבר הנהלת הפועל פתח תקוה טס לרומניה ולא יהיה במשחק. שחקני הקבוצה התבקשו על ידי אלי מחפוד להתכונן לדרבי כרגיל

בעקבות דבריו של חבר הנהלת הפועל פתח תקוה דני לוי אמש (חמישי) במסיבת העיתונאים ("לא נעלה לדרבי"), שחקני הפועל פתח תקוה ביקשו הבהרות מהנהלת הקבוצה לגבי האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן אלי מחפוד ביקש מהשחקנים להתכונן בכל מקרה בצורה רגילה למשחק.

בעצה אחת, הוחלט להודיע לכל השחקנים להגיע היום (שישי) לאימון בוקר בשעה 11 בקיבוץ עינת. שחקן בקבוצה אמר: "ההודעה מדברת בעד עצמה. אני מקווה שנעלה לשחק בדרבי". נראה כי בסופו של דבר בקבוצה יקבלו את דעת היועץ המשפטי של המועדון, עו"ד שי אליאס, שהגיש להם המלצה משפטית לעלות למשחק בהרכב החזק ביותר, ללא ג'ונתן אסוס כמובן.

כזכור, אתמול כינסה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה הודיעה: בעקבות הרחקת אסוס, לא נופיע לדרבי. יו"ר עמותת הפועל פתח תקוה דני לוי אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא נופיע לדרבי נגד מכבי ומצידי שיורידו אותנו ליגה. הכדורגל בארץ מת בגלל ההתאחדות לכדורגל". אמש אמר היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי: "אינני מכיר את המקרה, אך באופן כללי, קבוצה שלא עולה למגרש, במידה ותורשע תוקפא פעילותה עד תום העונה".

ראשי הקבוצה, בהם אפי צפריר, שוחחו מוקדם יותר עם ראשי ההתאחדות שהבהירו להם שוב: אם לא תעלו למשחק, אתם מסתכנים בירידת ליגה. נראה כי השיחה הזאת נערכה על מנת להרגיע את הרוחות ולהוציא אחריה הודעה ברוח טובה לפיה המשחק יתקיים כרגיל. עדיין, בפתח תקוה שוקלים לנקוט בכל זאת באקט מחאתי לפני המשחק. דני לוי דווקא כן יביע מחאה, כשהוא נמצא בכלל ברומניה ולא יחזה בהתמודדות באצטדיון ברמת גן.

כפי שפורסם אמש, מחפוד מתכוון לתפקד את אור בן חמו הצעיר שהגיע ממכבי חיפה בהרכב הפותח, במקומו של אסוס. אלא שלפי האימון אתמול, נראה כי המאמן עשוי בכל זאת להפתיע. ההרכב שתרגל אמש משך לא מעט תשומת לב מהשחקנים שלו. עמנואל מתיאס קשר אחורי ולא מגן, איאד חטובה עובר מעמדת המגן השמאלי לימני וניסן אלקלעי הצעיר בשמאל. שחקן בקבוצה אמר: "זה לא הזמן לניסויים לפני הדרבי, אבל כנראה שאלי יודע מה הוא עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully