וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "נכון לשלב זה, אנחנו במצב טוב"

14.10.2010 / 23:05

מאמן מכבי ת"א מעודד לאחר הניצחון על הפועל ירושלים, פארגו: "נהנה בקבוצה". קטש: "לוקח הרבה דברים מהמשחק"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים נתנה הערב (שבת) פייט רציני למכבי תל אביב, כשחזרה כבר מפיגור של 18 נקודות בזכות רבע שלישי גדול, אך הצהובים הצליחו להראות הרבה אופי, לנצח 77:87 ולזכות בגביע הליגה לעונת 2010/11. השחקנים של דייויד בלאט אמנם פתחו חזק והצליחו לברוח ל-39:55 במחצית, אך הראו שהבעיה הכי גדולה שלהם כרגע היא היציבות. מנגד, עודד קטש יכול בהחלט לשאוב עידוד מהיכולת של הקבוצה שלו, שהצליחה להראות הרבה עומק ואיכות למרות חסרונם של וויל סולומון ויובל נעימי.

שחורציאניטיס: "הריכוז ניצח את המשחק"

מאמן מכבי דייויד בלאט אמר בסיום: "כל ניצחון כזה הוא סיבה לשמחה. אני מאוד מרוצה מהמחצית הראשונה, היינו נפלאים. ברבע השלישי ירושלים היו פנטסטיים, קבוצות של קטש הן תמיד טובות ברבע השלישי. כשחזרנו מפולין היינו קבוצה טובה יותר מזו שיצאה לשם, חזרנו מאיטליה קבוצה יותר טוב והיום אנחנו קבוצה טובה יותר ממה שהיינו לפני שבוע. אני חושב שנכון לשלב זה אנחנו בסדר גמור".

גארד מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו, אמר בסיום: "אני לומד הרבה מהשחקנים הוותיקים ונהנה מלהיות בקבוצה". חברו סופוקליס שחורצאניטיס אמר: "עשינו טעויות במחצית השנייה, אבל הכי חשוב שהצלחנו להתגבר עליהן. בסיום היינו יותר מרוכזים והשגנו את הניצחון".

קטש: "היינו חסרי אנרגיה וריכוז"

המאמן המפסיד עודד קטש אמר: "יש דברים שאפשר לקחת מהמשחק הזה. אמנם לא נעים להרגיש כמו שהרגשתי במחצית הראשונה, אבל אפשר ללמוד מזה הרבה. חפרנו לעצמנו בור גדול, אבל עלינו כדי לעצור אותם על 30 נקודות במחצית השנייה ועשינו עבודה גדולה. היינו קצת חסרי אנרגיה ולא מספיק מרוכזים במחצית הראשונה. אני מצדיע לשני הגארדים שלנו, שנפלו מהרגליים. הראינו הרבה מאוד אופי במחצית השנייה וזה מה שחשוב".

קטש התייחס גם ספציפית לשחקניו: "שמחון הראה הרבה רצון ולב ואני יכול לספר שהוא ידע שיש רוטציה רחבה כשהחתמנו אותו, אבל הוא רצה להילחם על המקום שלו. אין יותר שמח מבחינת השחקנים וההנהלה לראות אותו מצליח. אני מקווה שוויל ויובל יחזרו. יש לנו רוטציה רחבה ולשחק בהפועל ירושלים זה מחייב".

רכז הפועל ירושלים יוגב אוחיון אמר: "יש לנו מחר יום חופש וננוח. עברנו דברים כאלה בעבר, אנחנו מסתכלים קדימה ומרוצים מהדרך שעברנו בטורניר. אני חושב שנראינו טוב, הוצאנו לפועל את כל הדברים שהמאמנים דיברו איתנו. אני שמח ששיחקנו טוב גם בלי סולומון ונעימי. אני חושב שהרגשנו מושפלים מהמחצית הראשונה, בטח בבית, וחזרנו חדים למחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully