וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: אלברז חוזר להרכב, גם פרננדז בתמונה

14.10.2010 / 18:57

המגן הצ'יליאני יחליף את דסה נגד בני יהודה. מלמיליאן רוצה להחזיר את הקשר לעניינים: "צריך להשיב לו את שמחת המשחק"

בית"ר ירושלים המשיכה היום (חמישי) בהכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום שני הקרוב. בעקבות נסיעתו של המגן אלי דסה עם נבחרת הנוער לחו"ל ביום ראשון, ייעדר השחקן הצעיר מהמשחק ומי שצפוי לחזור להרכב הוא כריסטיאן אלברז. באימון היום תירגל מלמיליאן את ההרכב ששיחק בחיפה במחזור האחרון , עם שינוי אחד במסגרתו תורגל אבי ריקן כמגן שמאלי. בתוך כך, למרות שדריו פרננדז לא תורגל עם ההרכב, מלמיליאן נוטה להחזיר את הקשר ל-11 שלו כבר ביום שני, אם כי רק האימונים שנותרו עד למשחק ישפיעו על ההחלטה הסופית. מלמיליאן אמר לאנשי הקבוצה כי "פרננדז עושה אימונים מצויינים ומלכתחילה הוא אמור היה להיות שחקן מרכזי. אני צריך להתחיל להריץ אותו ולהחזיר לו את הבטחון ושמחת המשחק אבל נראה עד למשחק".

אגב, באימון היום תיקל פרננדז באגרסיביות את סטיבן כהן ובעקבות זאת החלו דין ודברים בין השניים מלווה בצעקות בספרדית, שלאחריו הופסק האימון. מלמיליאן והצוות המקצועי טענו כי המשחקון הסתיים והשחקנים עוברים לאימון כושר אצל יוסי קקון, אך היו שחקנים שהבינו כי מלמיליאן החליט להפסיק את האימון. שחקן בקבוצה סיפר כי "דריו עצבני ובכל פעם שהוא לא בהרכב, הוא עוד יותר עצבני. אבל אסור לשכוח שהוא לוקח את זה למקום של מוטיבציה והוא השחקן הכי טוב באימונים מאז המשחק בחיפה. אותי לימדו שתאקלים כאלה מאפיינים קבוצות שרצות למעלה ויש אצלן תחרות חזקה ובריאה על ההרכב".

לקראת המשחק מול בני יהודה, חלק מהשחקנים מרגישים כי דווקא שאננות משתלטת על הקבוצה, ואחד מהם סיפר כי "צריך לזכור שעד היום צברנו מעט מאוד נקודות ולא הבאנו יותר מדי תוצרת. השיפור ביכולת הביא לרגיעה ושקט מסויים אך זה גם עשוי להיות מסוכן כי שקט בבית"ר אף פעם לא עושה טוב, זה מועדון שחי מהלחץ. אם לא נבוא מוכנים ומרוכזים, המשחק ביום שני יכול לברוח לנו מהידיים. בני יהודה קבוצה חזקה ומנוסה עם מאמן שקשה מאוד להכניע קבוצות שלו וזה הולך להיות קשה יותר מהמשחק בחיפה. אם אנשים פה לא יפנימו את זה אנחנו נבכה על זה".

בעקבות התוצאות האחרונות והשיפור ביכולת של הקבוצה, החלה התעניינות מחודשת ברכישת מנויים. בעקבות זאת פתחו בבית"ר במבצע מנויים מחודש המשלב תלושי קניה בחנויות "אדידס" ברחבי הארץ או לחילופין לרכישת מוצרי הקבוצה. המועדון פתח במבצע טלמרקטינג, כאשר כמו בעונה שעברה, מספר משחקני הקבוצה צפויים לקחת חלק ולשמש כטלפנים באופן איש במטרה לשכנע אוהדים לרכוש מנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully