וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן: "הייתי מפיק יותר אם הייתי משחק בעמדה שלי"

הדס גרינברג

14.10.2010 / 19:30

שחקן קרית שמונה התייחס לשבוע שעבר עליו עם הנבחרת: "עשו עלינו עליהום". חסארמה מחמיא: "הוא יתרום עוד הרבה"

קשר עירוני קרית שמונה, אלרואי כהן, התראיין הערב (חמישי) ב"רדיו קול רגע" והתייחס לשבוע שעבר בנבחרת :"עבר עלי שבוע מיוחד. כל השחקנים התייחסו אלי ממש טוב ועזרו לי להתאקלם ולהרגיש טוב בפעם הראשונה שלי בנבחרת".

על הצטרפותו דווקא לקראת צמד המשחקים החשובים נגד קרואטיה ויוון, אמר כהן: "באמת היו משחקים קשים. היינו צריכים לפחות להשיג כמה נקודות, אבל מבחינה אישית אני שמח לתרום לנבחרת בכל הזדמנות ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות ושיחקתי".

על הביקורות הרבות באשר לעובדה ששיחק כמגן ולא בעמדה המוכרת לו כקיצוני שמאלי, הוסיף כהן: "ברור שיכולתי להפיק יותר אם הייתי משחק בעמדה שאני רגיל אליה ולשחק בעמדה התקפית כי יש לי תכונות של שחקן התקפי, אבל זו הנבחרת ואם החליטו שאני אהיה מגן - אני עושה את זה על הצד הטוב ביותר. אני אשחק גם כשוער אם צריך".

הקשר הצעיר התייחס לאווירה ששררה בנבחרת אחרי שני ההפסדים: "הייתה הרגשה מאוד לא טובה. היה עליהום על הנבחרת, על המאמן, על השחקנים, יצאו מפרופורציות לגמרי. ברור שהיינו צריכים להיות יותר טובים ולנצח, ולא לספוג כמו שספגנו".

חסארמה מבטיח: "באים לנצח בחיפה"

בתוך כך, בעירוני קרית שמונה נמשכות ההכנות לקראת המפגש מול הפועל חיפה בשבת. הערב (חמישי) תערוך הקבוצה אימון נוסף כאשר אלרואי כהן ישוב להתאמן עם חבריו לאחר ששהה עם הנבחרת בשבוע האחרון. כהן סיפר לחבריו כי התקבל בנבחרת בחום על ידי כל השחקנים, ובפרט על ידי יוסי בניון, דודו אוואט וטל בן חיים, איתו שהה בחדר.

בלם הקבוצה סלאח חסארמה התייחס לחברו לקבוצה ולביקורות על העמדות בהן שובץ ואמר לוואלה! ספורט: "זה נכון שהוא לא שיחק כמגן ימני אבל כך החליטו שם ואני בטוח שהוא עוד יתרום לנבחרת בעתיד. אני מאמין בו. אלרואי שחקן מוכשר ומצוין וכל הכבוד לו שהגיע לנבחרת כי זה מגיע לו. הוא עדיין צעיר ואמנם הפתיחה לא הייתה כל כך טובה בשבילו, אבל אני מאמין ביכולת שלו. הוא עוד יתקדם ויתרום לנבחרת הרבה".

לקראת המפגש מול הפועל חיפה הוסיף חסארמה: "אנחנו צריכים לבוא, לעשות את העבודה שלנו ולהמשיך את היכולת הטובה שלנו מפתיחת העונה. הפועל חיפה אמנם אחרי שני הפסדים אבל יכול להיות שזה ידרבן אותם נגדנו עוד יותר כי הם יתייחסו למשחק כגורלי וזה יקשה עוד יותר עלינו. אנחנו נתרכז בעצמנו ונבוא לנצח את המשחק".

על אף פתיחת העונה המצוינת שמציבה אותם במקום הראשון, קרית שמונה לא נראתה טוב בניצחון על הפועל רמת גן במחזור הקודם ולכך חסארמה לא מתכחש. "במשחק האחרון לא נראינו כל כך טוב, אבל זה קורה. מתוך חמישה משחקים בליגה ומשחקים נוספים בגביע הטוטו, זה לא נורא פעם אחת לשחק פחות טוב. השבוע היו אימונים טובים עם קצב טוב ואני מאמין שנחזור ליכולת הטובה שהפגנו מתחילת העונה".

השבוע האחרון היה קשה ועמוס במיוחד עבור חסארמה שנסע עם אשתו הכורעת ללידה מספר פעמים לבית החולים בנהריה ומשם חזרה לקרית שמונה לאימוני הקבוצה. יתכן שזה אף השפיע עליו כאשר לפני כיומיים רן בן שמעון שלח אותו למקלחת מוקדמת.

הבלם, שאשתו צפויה ללדת ביממה הקרובה, התייחס לתקרית: "זה קורה לפעמים שמאמן מתעצבן ומוציא שחקן, לא זוכרים את זה. בשבוע האחרון רצתי הלוך וחזור לבית חולים עם אשתי שצריכה ללדת. אולי זה השפיע, אבל לא נורא. זה מאחורי ואנחנו מתכוננים ברצינות להפועל חיפה".

בתוך כך, הקשר אופיר חמו, שסבל מזיהום בבטן ולא התאמן אתמול, מרגיש טוב יותר וצפוי לשוב היום לאימונים. השבוע יתחיל להיבחן בקבוצה מגן שמאלי יהודי מארגנטינה, סנטיאגו ברזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully