וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה ואבוטבול תורגלו לסירוגין בהרכב הפועל ת"א

14.10.2010 / 16:28

מקומו של ערן זהבי בדרבי נראה מובטח, אך גוטמן עדיין מתלבט לגבי חוליית הקישור. שכטר דרוך: "יהיה משחק עם טירוף"

בהפועל תל אביב ערוכים לרגע האמת, שמבחינתם מגיע ביום שבת ב-21:00, כשהדרבי התל אביבי הגדול ייצא לדרך. הקבוצה ערכה היום (חמישי) אימון ראשון בסגל כמעט מלא לאחר כשבוע וחצי. איתי שכטר נעדר בגלל המתיחה ממנה הוא סובל, אך מחר צפוי להתאמן באופן מלא והוא בכל מקרה מתוכנן לפתוח.

מי שההשתתפות שלו במשחק עדיין מוטלת בספק הוא דדי בן דיין, שערך אימון חלקי ועבר בדיקה של הצוות הרפואי, שהודיע שהמגן כשיר. בן דיין ינסה להתאמן מחר כרגיל עם שאר חבריו ולאחר מכן יוחלט אם ישחק בדרבי. במידה שהוא לא ישחק, מי שיעלה במקומו בהרכב יהיה המגן הצעיר גל שיש.

המאמן אלי גוטמן תירגל את ההרכב ללא השניים, וממנו מסתמן כי ערן זהבי יפתח בחוליית הקישור לצידם של שי אבוטבול, אביחי ידין וגילי ורמוט, כשיוסי שבחון ימתין להזדמנות מהספסל. מאוחר יותר ניסה המאמן הרכב אחר, במסגרתו זהבי עבר למרכז הקישור על חשבונו של אבוטבול, וסלים טועמה תורגל באגף השמאלי.

גם עומרי קנדה תורגל בהרכב, בעוד דני בונדר שיחק עם ההרכב השני. בחולייה הקדמית גוטמן ממשיך להתלבט בין בן סהר לטוטו תמוז, כשהיכולת הגבוהה של האחרון באימונים השבוע, עשויה לסלול את דרכו להרכב.

מנהל התחרויות של ליגת האלופות, סטפן אנסלמו, שיגר מכתב להנהלה ובו שיבח את את המועדון על ארגון המשחק נגד ליון בליגת האלופות: "בחנו את הדו"ח שקיבלנו בסוף המשחק ואנו רוצים לברך אתכם על העבודה הנפלאה שנעשתה במשחק הראשון אי פעם בבלומפילד במסגרת ליגת האלופות. לא היה פשוט לנהל פרוייקט בסדר גודל כזה שכולל אירוח של משלחות אופ"א וקבוצות אורחות בסטנדרטים של ליגת האלופות. ככלל, אופ"א אינה מאשרת שינוי אצטדיונים לאחר הגרלת שלב הבתים אך למרות השינוי המאוחר אנו מברכים אתכם על עבודה נהדרת".

שכטר: "הסיכויים הם 50-50"

בתוך כך, הדאבליסטית ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים עם חברת אקזיט גרופ, שתהיה הספונסרית של הקבוצה. בין הנוכחים היה גילי לנדאו, שחקן העבר של האדומים, שגם מחזיק במניות של החברה.

"זה כבוד גדול שאקזיט היא הספונסרית שלנו", סיפר איתי שכטר. "אנו מאחלים ששיתוף הפעולה הזה יהיה לאורך זמן ושנהיה הרכב מנצח. אני מאחל לעצמי שאוכל גם בסוף הקריירה להיות ספונסר בליגת העל". באופן אישי, אמר שכטר: "אני מרגיש טוב עם הפציעה ועושה טיפולים. בשבת בדרבי תראו אותי, זה בטוח". מבחינת הסיכויים הוסיף החלוץ: "הסיכויים הם 50-50. אני מאמין במועדון שלי, הקהל ידחוף אותנו כמו תמיד. דרבי זה דרבי ויהיה משחק טוב עם טירוף. אני מקווה שננצח".

גילי ורמוט יודע שיחסי הכוחות מאז הדרבי הקודם השתנו משמעותית בעקבות ההתחמשות של הצהובים, אבל הוא עדיין משוכנע שהפועל מגיעה בראש מורם יותר. "מכבי לא באים פייבורטים לדרבי", הבהיר הקשר. "היחסים שקולים, זה בטוח. זה שאנחנו מארחים את הדרבי ייתן לנו יתרון".

לנדאו הסביר את שיתוף הפעולה, כשאמר: "הפועל תל אביב היא אהבה ישנה שלי שלא תלויה בדבר, החיבור לאקזיט עם הפועל תל אביב הוא רגיל וטבעי לחלוטין. לא אסתיר שזה כבוד וגאווה בשביל אקזיט להסתנכרן עם השדים האדומים. אני שמח ש-40 שנים אחרי שהייתי תלמיד, אני שייך להפועל גם בצורה שונה, בדרך של מותג אקזיט. תודו שזה חיבור פיקנטי. לא היה עוד שחקן, מאמן, והיום בעלים של חברה שעושה קשר עם הפועל תל אביב. זה רגע מרגש".

משה הראל: "גילי לנדאו מסמל בשבילי ילדות, נערות ועכשיו גדלות"

גבי קצרה, מנכ"ל הפועל תל אביב, בחר לדבר על הדרך שבה נוצרה ההתקשרות עם חברת אקזיט. "גילי לנדאו יצר איתי קשר כדי לתת חסות להפועל תל אביב", סיפר המנכ"ל. "אני מנהל משא ומתן הרבה זמן, וזה היה משא ומתן קל מאוד. זו התחלה של דרך וזה יהיה להרבה שנים נוספות. גילי מכיר את הפועל, זה קל איתו ועכשיו השחקנים צריכים להביא הצלחות כדי שזה ימשיך לעוד הרבה זמן".

אייל אנקורי, הבעלים של אקזיט גרופ, הוסיף: "אני מאמין שאקזיט בחרה במותג הטוב ביותר בספורט, שמייצג הצלחה ומשב חדש. יש לנו באקזיט קרן שתורמת לאוכלוסיה בשכבות חלשות וגם הפועל תומכת ב-3,000 ילדים. זה חיבור מתבקש. עושה לי טוב להיות הספונסר של הפועל תל אביב ואני רואה בזה פוטנציאל לשמח משפחות. את הכרטיסים שאנחנו מקבלים, אנחנו מעבירים לאותם ילדים. אם נממש את הרצון לשמח את הילדים, את שלי עשיתי".

גם משה הראל, שהחליף בהנהלת הקבוצה את אחיו, מוני, אמר: "אני רוצה לברך את כל הנוכחים. גילי לנדאו מסמל בשבילי ילדות, נערות, ועכשיו גדלות. אני מתרגש 48 שעות לפני הדרבי הגדול של תל אביב. מי ייתן שיהיה כמו הדרבי ב-83 עם הגול של לנדאו. אני מאחל לשותפות רבת שנים ומי ייתן וננצח בדרבי".

שחקנה של מכבי נתניה, מאור אסור, שהושאל מהפועל תל אביב ומחזיק בחוזה אצל האדומים עד סוף העונה, קיבל הצעה לחתום לארבע שנים בהפועל ואחרי ההשאלה אמור לחזור לאדומים בתור שחקן סגל. טוטנהאם עוקבת אחרי שכטר, אך בגלל העובדה שלחלוץ חסרות הופעות בינלאומיות, הסיכויים שמעבר שלו לאנגליה ייצאו אל הפועל נמוכים, אלא אם כן ועדת חריגים תאשר את הגעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully