וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אין ללוזון שום זכות להעביר ביקורת על שחקנים"

14.10.2010 / 13:09

קפטן הנבחרת הצטרף לגינויים לדבריו של יו"ר ההתאחדות, בראיון בתכנית 'שש' בערוץ 2. חומי קינן: "לוזון חייב לשלוט בלשונו"

הביקורת שהשמיע אתמול (רביעי) יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון כלפי דקל קינן ויואב זיו בתוכנית הרדיו של ערוץ הספורט הרחיבה עוד יותר את מעגל התמיכה שיצרו שחקני הנבחרת. כזכור, לאחר המשחק ביוון, בנבחרת החליטו לגבות את המאמן לואיס פרננדז, בין היתר בדברים שהשמיעו בתקשורת. הבוקר, בעקבות ההשתלחות של לוזון בקינן ("חרבן את שני המשחקים"), החליטו שחקני הנבחרת לומר מה הם חושבים על דבריו של היו"ר.

הערב בתכנית 'שש' בערוץ 2, התייחס הקפטן יוסי בניון לסוגיה הבוערת ואמר: "הייתי רוצה שכל קבוצה שאשחק בה, יהיה לצידי שחקן כמו דקל קינן. לוזון רצה להמחיש שכל שחקן יכול לטעות, אבל המילים שלו לא היו במקום ולחלוטין לא התאימו. עם כל הכבוד, ליו"ר אין שום זכות להעביר ביקורת על שחקן. מאמן זו הדמות היחידה שיכולה להעביר ביקורת ובלי שום קשר, אנחנו מנצחים כנבחרת ומפסידים כנבחרת. אף שחקן בודד לא אשם".

"חבל מאוד שלוזון לא הצטרף לניסיון שלנו ליצור איחוד סביב הנבחרת", אמר שחקן בכיר בנבחרת, "אחרי שהחלטנו לתמוך בפרננדז, הוא בא ופירק הכל". שחקן אחר אמר: "לפחות באופן חלקי, הצלחנו להסיט את האש מהמאמן. הדברים האלה הרסו קצת את מה שבנינו, חבל מאוד שאבי תקף את קינן".

חלק מהשחקנים הסכימו להגיב לייחוס על דברי היו"ר. בהתבטאות ראשונה מאז ההחלטה לספסל אותו, גם המגן יואב זיו החליט להגיב לדברים. "אני מכבד את יו"ר ההתאחדות, אין לי בעיה עם מה שהוא אמר עליי באופן אישי. גם פרננדז אמר לי את אותם דברים, אבל אם אני מסכים? זה כבר משהו אחר. אני מאוד רציתי לשחק".

כמו כהן, גם זיו יצא להגנת קינן. "לדקל יש ביקורת עצמית גבוהה, הוא לבד יודע מתי הוא שיחק טוב ומתי פחות", אמר. "חשבתם שסתם הוא הגיע לפרמיירליג?". שחקן בנבחרת טען אמש כי: "הדברים של לוזון נועדו כדי להסיט את האש מפרננדז". סוכנם של קינן וזיו, רונן קצב, מסר בתגובה: "אני לא מגיב לדברים".

שחקן נירנברג, אלמוג כהן, החליט לצאת להגנת השניים. על זיו, עליו אמר לוזון כי הוא לא מסוגל לשחק שני משחקים בתוך שלושה ימים, אמר כהן כי מדובר באחד השחקנים שנמצאים בכושר הטוב ביותר בנבחרת. "דקל ויואב שחקנים מצוינים שכבר הוכיחו את עצמם, קורה שלבלם יש משחק לא טוב", יצא כהן להגנת חבריו. "כל הנבחרת לא שיחקה טוב ביוון, אז מה זה אומר? אם השופטים היו מעט לטובתנו, הכל היה נראה אחרת. פתאום כל השחקנים, כולל קינן וזיו, היו הופכים להיות כוכבים".

לגבי דבריו של לוזון, כאילו זיו לא מסוגל לשחק שני משחקים בתוך שלושה ימים, אמר: "זיו לא יכול לשחק? הלוואי וכל השחקנים היו בכושר כמו שלו. אתם יודעים שהוא היה בין המצטיינים במבדקי הכושר? הוא בכושר מעולה. יש מאמן ורק הוא מחליט מי ישחק ומי לא". כהן ביקש להדגיש כי: "אין לי כלום נגד לוזון, הוא יושב ראש ומותר לו לומר מה הוא חושב. אם זה מה שהוא חושב, זכותו לומר זאת. אנחנו מכבדים את הדעה שלו, אבל מותר לנו, שחקני הנבחרת, לא להסכים איתו".

חומי קינן, אביו של דקל קינן, סיפר בראיון לגלי צה"ל על מה שעובר על בנו מאז שני ההפסדים: "היה לדקל קשה לדבר אחרי המשחקים, כי בדרך כלל לוקח לו קצת זמן והוא מתאושש. דקל אוהב מאוד את הנבחרת ומחכה בקוצר רוח לאימונים שם. אני מאמין שהוא יחזור לעצמו ויתעשת". על דברי הביקורת של אבי לוזון, הוסיף האב: "אבי לוזון זה אבי לוזון, אבל הוא חייב לשלוט בלשונו. הוא מכהן בתפקיד ציבורי בכיר, וזה גול עצמי של אבי. יש דרך ארץ ויש סגנון. דקל יעבור את האמירה הזאת, אבל זה גול עצמי של אבי. הרבה פעמים כשאני שומע אותו אני חושב שהוא היה יכול להיות סטנדאפיסט. ההתבטאות הזו לא עשתה טוב לאף אחד, קל וחומר לאבי לוזון עצמו".

עדכון ראשון: 13:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully