וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמייקל פינלי סיים כנראה את העונה

13.10.2010 / 21:21

הטייט אנד של גרין ביי יושבת ל-8-10 שבועות בשל פציעת ברך. מרימן ישוחרר מסן דייגו כשיבריא. רות'לסברגר: "אני מתרגש"

ג'רמייקל פינלי, הטייט אנד בן ה-23 של גרין ביי, סיים כנראה את העונה. פינלי נפצע במיניסקוס, והדיאגנוזה הראשונית הייתה כי ייעדר כשלושה שבועות. אלא שהרופאים מצאו כי ניתן לתקן את המינסקוס במקום להוציא אותו, פעולה בריאה יותר שדורשת החלמה ממושכת של 8-10 שבועות. גרין ביי איבדה בתחילת העונה את הרץ ריאן גרנט, וכעת מצטרף אליו ליציע גם הטייט אנד המצטיין, שתפס 21 כדורים ל-301 יארד עם טאצ'דאון עד כה העונה. כזכור, גם הקוורטרבק ארון רוג'רס בסימן שאלה למשחק מול מיאמי בעקבות זעזוע מוח שספג בוושינגטון.

שון מרימן, הליינבקר של סן דייגו, הוכנס לרשימת הרזרבות של הקבוצה, שפירושה שסיים את העונה. מבחינת הקבוצה, זהו סוף דרכו של מי שהיה פעם אחד השחקנים המפחידים ביותר בליגה. "כשיחלים, נהיה חייבים לשחרר אותו", נמסר. טכנית יכולים בסן דייגו להחתימו, אבל ה-GM איי ג'יי סמית' לא מרוצה מאורח חייו של השחקן, שיחפש מקום אחר לבלות בו בעונה הבאה.

קוורטרבקים: בן רות'לסברגר יחזור ביום ראשון להנהיג את התקפת פיטסבורג והוא נרגש. "ההתלהבות וההתרגשות לא הגיעו לשיא כי כרגע אני מתרכז באימונים, אבל אני בטוח שכשיגיע יום ראשון זה יחלחל", אמר הקוורטרבק. אצל ברט פארב, לעומת זאת, פחות שמח, לאחר שפציעת המרפק שלו עושה קולות של החרפה. פארב אמר כי אם אכן תחריף, לא יהסס לרדת לספסל. לפארב 288 פתיחות רצופות, שיא NFL שעליו הוא שומר מכל משמר. קווין קולב צפוי לפתוח שוב בפילדלפיה, אף על פי שהאיגלס טרם פסלו את מייקל ויק. ג'יי קאטלר אמר כי הוא מרגיש הרבה יותר טוב וישחק בשיקגו, מאמן קליבלנד אריק מנג'יני הודיע כי הוא נוטה לפתוח עם קולט מק'קוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully