וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס הורחק ממשחק אחד, הפועל פ"ת תערער לעליון

13.10.2010 / 19:34

הואשם בהתנהגות בלתי הולמת במשחק מול מכבי ת"א וזוכה בגין האירועים מול סכנין. פרקליט המועדון יערער: "שערורייה"

קשר הפועל פתח תקוה ג'ונתן אסוס הורחק ממשחק אחד ולא ישחק בדרבי בשבת מול מכבי פתח תקוה. אסוס ספג את העונש בבית הדין בעקבות תלונה שהגיש מנהל איצטדיון בלומפילד, איתן שור, לאחר משחקה של הפועל פתח תקוה מול מכבי תל אביב בשבת שעברה. כזכור, שור טען כי חלק משחקני פתח תקוה השחיתו ציוד בדרך לחדר ההלבשה. בדיון עצמו טען שור כי אסוס אף ניגש לעברו בצורה מאיימת, יחד עם עוד ארבעה שחקנים. בנוסף להרחקה, בית הדין החליט להעמיד נגד השחקן עונש הרחקה על תנאי משני משחקים נוספים. אסוס עמד הערב לדין גם בגין תקרית אלימה במהלך משחק האימון מול בני סכנין ביום שישי, אך זוכה בסעיף הזה. בפתח תקוה קיבלו בהלם את הידיעה. כזכור, בתחילת השבוע טענו גורמים בקבוצה כי "מישהו 'תפר' לאסוס שני תיקים לפני הדרבי".

כעת מתכוונים במועדון להגיש ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות, בתקווה שהעונש יבוטל והשחקן יוכל ליטול חלק בדרבי. פרקליט המועדון, עו"ד שי אליאס: "מחר בבוקר נגיש בקשה לעכב את פסק הדין ולאפשר לשחקן לשחק, עד הדיון בערעור שבכוונתנו להגיש. מדובר בהחלטה מוזרה ותמוהה לאור העובדה שאותו מנהל אצטדיון לא עומד בקריטריונים שקבועים כמי שיכול להגיש תלונה. לא ברור איך שור, שנמצא בענף כבר 13 שנה, זיהה דווקא את אסוס מכל אותם שחקנים שטען כי נצמדו עליו ולא זיהה שחקנים אחרים. הפועל פתח תקוה רואה בחומרה את ההחלטה וננקוט בכל האמצעים המשפטיים שעומדים לרשותנו על מנת לשנותה. מדובר בשערורייה של ממש". מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, טען במהלך הדיון כי שור התבלבל בין אסוס לג'וניור ויזה, טענה שלא התקבלה על ידי בית הדין.

שוער הפועל פתח תקוה, וויליאם אמאמו, מושבת בתקופה האחרונה מפעילות ואמור לחזור בקרוב למגרשים, אבל כל זה לא מונע ממנו לתרום לחברה בזמן השיקום. השוער סיפר בימים האחרונים לחבריו בקבוצה כי הוא עסוק בערב התרמה לעמותה אותה הוא מנהל, העוזרת לילדים ממשפחות נזקקות באפריקה, אסיה ומדינות מסוימות באירופה. ערב ההתרמה ייערך בסוף החודש, ה-31 באוקטובר, במסעדה בפתח תקוה. אמאמו הזמין את שוער הפועל תל אביב, וינסנט אניימה ואת חברו לקבוצה, השוער אוסטין אג'ידה, כדי שיתמכו במהלך. בהמשך יוזמנו גם שחקנים וחלק מחברי הנהלות הפועל פתח תקוה ומ.ס אשדוד, קבוצה נוספת עימה הוא נמצא בקשרים טובים. כמו כן, השוער זימן לכנס דירקטורים ובכירים מבנק דיסקונט ורשת מלונות שרתון, שיסייעו כנראה לעמותה. השוער מתכוון להפריש חלק מהסכום גם לטובת ילדי ישראל.

אמאמו, המכונה באפריקה "הפנתר השחור", הקים בעבר עמותה המממנת ניתוחים לשחקני כדורגל שנמצאים לפני פרישה, עזרה בהטסת שחקנים לחו"ל, קבלת טיפול רפואי ושיקום ועזרה לבני נוער, נשים וזקנים. העמותה הוקמה ברוח חזונו של אביו. "המטרה שלי היא לעזור לכמה שיותר אנשים", סיפר השבוע אמאמו לוואלה! ספורט, "לא צריך להיות בעל ממון רב כדי להגשים את הרצון הזה. חשוב להיות שחקן כדורגל טוב, אבל להיות אדם טוב זו מעלה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully