וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד נטש את אימון מכבי חיפה

13.10.2010 / 18:40

הקשר סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, אבל צפוי להיות כשיר לבני סכנין, משומר נפצע. רפאלוב שוב התלונן על פציעה וייבדק

הקשר ליאור רפאלוב דיווח בסיום משחק הנבחרת אמש כי הוא חש כאבים עזים בשריר כשביצע תנועות חדות או בעט לשער. כרגע לא ברור האם הפציעה החריפה והקשר ייבדק במסגרת הצוות הרפואי של מכבי חיפה. לאחר הנחיתה הסביר רפאלוב: "יש עוד זמן עד המשחק בשבת מול סכנין, אני מקווה לשחק. יכול להיות שמדובר בפציעה שדורשת מנוחה".

לאחר שהשחקנים נהנו אתמול מיום חופשי, חיפה ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק בסכנין בשבת (18:30, דוחא). מחר יתברר האם יניב קטן יפתח בהרכב. קטן כשיר לשחק אבל ההחלטה תתקבל בשיתוף המאמן אלישע לוי. חיפה ממשיכה לעקוב אחר הקשר האחורי מגאנה, סיידו יאיא, והוא עשוי להגיע למבחנים לפני חלון ההעברות בחודש ינואר.

אייל משומר תורגל באימון הבוקר, הראשון מתוך שניים שנערכו היום, אבל לא התאמן כלל באימון אחר הצהריים בטענה שנפצע באותו אימון בוקר. משומר, שרשם העונה 13 דקות בלבד בליגה, תורגל על חשבון עלי עוסמאן. אריק בנאדו תורגל במקום איגנסיו קאנוטו ונראה כי המאמן מתלבט אם לפתוח איתו במרכז ההגנה, לאור היכולת הלא טובה שמגלה הבלם הארגנטינאי. בכל מקרה, שי מימון יפתח במרכז ההגנה.

הקשר עידן ורד נטש את האימון שנערך אחר הצהריים. כזכור, הקשר נעדר ממשחק האימון מול הפועל עכו בשל רגישות בשריר הירך האחורי, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק. כך או כך, נראה כי רק מחר יתרגל אלישע לוי את ההרכב הסופי שלו לקראת המשחק מול בני סכנין.

חיפה העלתה הערב לאוויר את אתר האינטרנט הרשמי והמשודרג שלה. המועדון גייס צוות חדשות וכתבות וידאו ומאפשר לתת הצצה לתוך המועדון באמצעות סיור וירטואלי. מעתה תעלה חיפה לאתר גם תקצירי משחקים ומהדורת חדשות שבועית.

עדכון ראשון: 12:00
עדכון אחרון: 18:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully