וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס השלימה את התמונה

13.10.2010 / 7:57

הריינג'רס, מאחורי קליף לי, ניצחו בסט. פטרסבורג 1:5 את טמפה ביי, עלו ל-ALCS ויפגשו שם את ניו יורק יאנקיז

טמפה ביי - טקסס 5:1 (הריינג'רס עלו אחרי 2:3 בסדרה)

זו הייתה, ללא ספק, סדרה מוזרה, כזו שבה לא הושג אפילו ניצחון בית אחד (לראשונה אי פעם בהיסטוריה הארוכה של המייג'ורס), כזו שבסיומה עשתה טקסס היסטוריה משלה וניצחה סדרת פלייאוף, והכל הודות לאיש אחד - קליף לי. האס של הריינג'רס, שהגיע במהלך העונה מסיאטל, קטל 11 חובטים בסטרייקאאוט, גמא תשעה אינינגים מלאים והצעיד את הסיירים לקרב נוסף עם ניו יורק יאנקיז, על הזכות לעלות לוורלד סירייס.

"לא הולכתי אף אחד, הם ידועים באגרסיביות שלהם על הבסיסים וזה עזר", אמר לי, שניצח בפעם השניה בסדרה את דייויד פרייס. פרייס, המועמד לסיי יאנג, לא אכזב הפעם ורשם הופעת איכות של שישה אינינגים ושלוש ריצות חובה בלבד, אבל מול שחקן בקליבר של לי זה לא מספיק.

הריינג'רס עלו ליתרון 0:1 כבר באינינג הראשון, כשבשלישי השווה בן זובריסט, שהכניס הביתה בסינגל את שון רודריגז. מכאן, זו הייתה טקסס, וטקסס בלבד. באינינג הרביעי ניצל נלסון קרוז שגיאה של התופס קלי שופאק ונכנס הביתה - 1:2. בשישי הצליח איאן קינסלר להכניס בקושי את ולאדימיר גררו, ואותו קינסלר סגר סופית את הסיפור עם הומר בן שתי ריצות בתשיעי - 1:5 לטקסס בסיום הסדרה.

שתי סדרות הגמר של החטיבות ייצאו לדרך בסוף השבוע. ב-2:00 בין שישי לשבת יתמודדו טקסס וניו יורק יאנקיז במשחק הראשון, כשהשני ישוחק במוצ"ש ב-22:00. מפגש ה-NL בין פילדלפיה לסן פרנסיסקו ייפתח ב-1:30 בלילה שבין שבת לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully