וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: עכשיו אתם נזכרים?

13.10.2010 / 0:32

ה-NFL תדון בטאצ'דאון שנפסל לקלווין ג'ונסון במחזור הפתיחה. קאטלר יהיה כשיר ליום ראשון. בראנץ': "שמח לחזור הביתה"

במחזור הפתיחה של העונה תפס קלווין ג'ונסון, התופס של דטרויט, כדור בתוך האנדזון של שיקגו, ביצע מה שנקרא "מהלך פוטבול" ושמט את הפיגסקין על הקרקע. זה נראה כמו טאצ'דאון, אבל לאחר הילוך חוזר פסקו השופטים שג'ונסון לא השלים כראוי את המהלך, הטאצ'דאון נפסל והברס ניצחו.

על פי החוק היבש, השופטים צדקו. החוק גורס כי שחקן במצב נפילה אל הקרקע חייב לשמור על הכדור. אולם בליגה מבינים שייתכן שהחוק נוקשה מדי, והחליטו לבחון שוב את המקרה. "בהחלט נדון בזה", אמר ריץ' מקיי, בעבר ה-GM של טמפה ביי ואטלנטה והיום יו"ר ועדת התחרותיות של ה-NFL, "זה חוק קשה שנועד לשופטים שעל הדשא אבל גם לקהל. אנחנו צריכים לבדוק האם לא הקשחנו אותו יותר מדי".

ג'יי קאטלר חוזר להרכב שיקגו. קאטלר סבל מזעזוע מוח במשחק נגד ניו יורק ג'איינטס והחמיץ את משחק הניצחון של הברס בקרוליינה. טוד קולינס פתח בהתמודדות והיה מזוויע ברמות קשות. הוא יורד לעמדת הקוורטרבק השלישי של הקבוצה קאלב הייני יהיה מחליפו הראשון של קאטלר.

דיון בראנץ' חזר לניו אינגלנד, לקח את החולצה מספר 84 והחל להתאמן בפוקסבורו. "אני לא רנדי מוס", אמר התופס, ששיחק בארבע השנים האחרונות בסיאטל, "אני מרגיש כאילו חזרתי הביתה". על הדרך בה עזב את ניו אינגלנד אמר בראנץ': "אין לי חרטה, אני פשוט שמח להיות פה".

מינסוטה איבדה את מגן הפינה סדריק גריפין, שנפצע בברכו במשחק ההפסד 29:20 לניו יורק ג'טס. רקס ריאן, מאמן הג'טס, אמר כי דארל ריוויס החריף את פציעתו בירך והוא בספק למשחק מול דנבר ביום ראשון. ג'ן סטרג'ר, האישה שנטען כי ברט פארב הטריד מינית כשעבדה בג'טס, רוצה חקירה יסודית של המקרה, בעקבות הכרזת ה-NFL כי תפעל בנושא: "זה קרה לפני שנתיים", נמסר ממנהלה, "אנחנו לא רוצים חקירה מהירה, אנחנו רוצים חקירה רצינית ומעמיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully