וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת הגישה בקשת דחייה בעניינו של אסוס

12.10.2010 / 17:34

אם ההתאחדות תסכים, אסוס יוכל לשחק בדרבי גם אם יורחק. תקנון ההתאחדות לא מאפשר למנהל בלומפילד להגיש תלונה

פרשת ג'ונתן אסוס מסרבת להיעלם מתחת לפני השטח. כזכור, השחקן היה אמור לעמוד לידן בעקבות בגין פגיעה בשחקן יריב (עובדה זבידאת מבני סכנין, במשחק האימון ביום שישי) ותלונה נוספת השניה בגין התנהגות בלתי ספורטיבית, הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת. הנהלת סכנין הודיעה לבסוף כי תשקול שלא להגיש תביעה, אך ההתאחדות התעקשה על כך. הערב (שלישי) הגישה הפועל פתח תקוה בקשה לדחיית הדיון בעניינו של השחקן, כשהמשמעות היא שבמידה וההתאחדות תסכים, השחקן יוכל לשחק בדרבי יעמוד לדין בשבוע הבא.

הבקשה הוגשה על ידי פרקליט הקבוצה, עו"ד שי אליאס, שהגיש בקשה לייצוג המועדון בדיון, זאת לאחר שהבוקר טענו בהתאחדות לכדורגל כי יסרבו לבטל את ההעמדה לדין בגין אירועי המשחק מול סכנין, גם אם האחרונה תחליט למשוך את התלונה נגד השחקן. יחד עם זאת, אם הבקשה לא תאושר עד מחר, פתח תקוה תעמוד לדין כרגיל.

במועדון מתכוונים להתייחס לשני סעיפים המופיעים בתקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל. סעיף 1.7 קובע כי משחק אימון לא נמצא תחת הגדרה של משחק רשמי וסעיף 2 ג' הקובע מי רשאי להגיש תלונה. בסעיף הזה מפורט כי מגישי התלונה יכולים להיות מבין הרשימה הבאה: שופט המשחק, משקיף מטעם ההתאחדות, משטרת ישראל או נציבות המס, חברת חקירות הפועלת בשיתוף ההתאחדות, נציג מטעם ההתאחדות, קבוצה נגד שחקניה ועובדיה, קבוצה נגד קבוצה אחרת, קבוצה נגד שופט המשחק, הנהלת ההתאחדות, מוסד שיפוטי של ההתאחדות, גזברות ההתאחדות, הרשות לבקרת תקציבים, פרט או קבוצה בגין אי קיום פסק בורר.

מי שהגיש את התלונה היה מנהל אצטדיון בלומפילד, איתן שור, ובמועדון טוענים שהוא לא נכלל כבעל תפקיד ברשימה. "מכבי תל אביב היא לא זאת שהגישה את הבקשה, אלא אזרח. האם מחר יוכל כל אדם פרטי לגרום להעמדת קבוצה לדין?", תהו במועדון.
שחקני הקבוצה ערכו הבוקר ביום גיבוש בחמי געש. מחר, בשעות הצהריים, תקיים הקבוצה אימון נוסף לקראת הדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully