וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליין: "צריך להתמודד על כל התארים"

12.10.2010 / 17:15

יו"ר הפועל ירושלים כיוון גבוה במסיבת העיתונאים הרשמית. גם קטש: "אם ננטרל רעשים, גם ההישגים יגיעו. זו זכות לאמן את סולומון"

אורי לנץ

24 שעות אחרי שהעפילה לחצי גמר גביע הליגה, יממה לפני שתפגוש שם את הפועל גלבוע/גליל, וחמישה ימים לפני תחילת הליגה, ערכה הערב (שלישי) הפועל ירושלים מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת עונת 2010/11. "הרבה יותר ברור לי לאן אנחנו הולכים היום", פתח מאמן הקבוצה, עודד קטש, את דבריו. "עלינו שלב באירופה, עברתי משחק ראשון במלחה ומאוד התרגשתי לקראתיו. אני מרגיש כמו בבית".

על ההחתמות הרבות והסגל שהתהווה במלחה העונה אמר אלוף המדינה המכהן: "אנחנו מאוד שמחים ממה שנבנה פה מקצועית, מבחינת סגל השחקנים. אני יודע שיש המון ציפיות, ואנחנו נתרכז ונעשה יום יום את כל מה שאפשר. נתרכז בנו, ולעשות את הכדורסל שלנו הכי טוב שיכול להיות. ננסה להעביר את הרוח שלנו, להעביר שאנחנו יחידה אחת, שיש לה דרך. אני בטוח שבדרך הזו, ואם נדע לנטרל רעשים, גם ההישגים יגיעו בהמשך".

על שיתוף הפעולה המסקרן עם וויל סולומון הוסיף קטש: "זאת זכות גדולה לאמן שחקן כמו וויל סולומון. זה שחקן שאני מאוד מעריך ואוהב את היכולות שלו. ציפיתי שיהיה כיף לאמן אותו, וזה עולה על הציפיות. הוא התבגר, הוא מנהיג על ומחוץ למגרש, והשילוב של וויל עם הרכב השחקנים מסביב זה שילוב מנצח".

המאמן האדום התייחס לזר החדש והצעיר, מייקל דוניגן, שעדיין לא ברור האם יישאר במלחה או יושאל לקבוצה אחרת, ואמר: "יש לנו עוד זמן לחשוב, ואנחנו לא ממהרים לקבל החלטה לגביו כי אנחנו מזהים את הפוטנציאל שיש לו. הוא לאו דווקא צריך לתת תפוקה בצורה מיידית. אנחנו לא מחפשים שחקנים, אבל אני חושב שכל קבוצה צריכה להסתכל אם ואיפה היא צריכה להתחזק".

קליין: "הדרך לא תהיה קלה, אבל אני מאמין שנזכה בתארים"

יושב ראש הקבוצה, דני קליין, הוסיף: "עברנו קיץ לא קל, ובסופו של דבר אנחנו מאוד מרוצים ממש שרואים על הפרקט, ומהסגל הקיים, ואנחנו מאוד מאמינים בו. אנחנו לא צריכים לצאת בהצהרות, השם תמיד מחייב ואנחנו צריכים להתמודד על כל התארים. , אבל תארים לא לוקחים בדיבורים. מיותר לדבר על זה, צריך להסתכל על הקבוצה. הבאנו את השחקנים הכי טובים שהיינו יכולים, והתעקשנו שכל השחקנים יחתמו על חוזה ארוך טווח. אני מאמין שהדרך תהיה לא קלה, אבל אני מאמין שנגיע לאן שאנחנו רוצים, ושנזכה בתארים".

לאחר מכן נשאל יושב הראש הוותיק הוותיק על גומא אגייאר, והשיב: "כולנו מצטערים שהוא לא פה וכולנו יודעים את הנסיבות. הלוואי שהוא היה חוזר והיה איתנו. מעבר לשיחה בפייסבוק איתו, שום דבר לא התחדש".

קפטן הקבוצה, אורי קוקיה, נשמע מרוצה מאוד גם כן. "אנחנו מאוד שמחים להשתייך למועדון כמו הפועל ירושלים. היתרון הכי גדול שלנו כקבוצה זה הקטע החברתי, ובקבוצה שמתמודדת פעמיים בשבוע, מאוד חשוב שיהיה חיבור חברתי. זה, לדעתי, המפתח של הקבוצה. ברור שיש ציפיות מאיתנו, ואנחנו נעשה את המקסימום להשיג את המטרות האלה. נבוא צנועים ונעשה הכל צעד-צעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully