וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - הפועל עכו: הדליקו את האור

הדס גרינברג ודור בלך

15.10.2010 / 13:35

באצטדיונה של המארחת סודרה התאורה והיא יכולה לשחק סוף כל סוף בשעות הערב. בעכו חוששים מהבעיטות של ערן לוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפעם האחרונה שהפועל עכו והפועל אשקלון נפגשו באותה הליגה הייתה אי שם בעונת 2006/7 בליגה הלאומית, כאשר המאזן בשלושת המפגשים בין שתי הקבוצות מראה כי הקבוצה הצפונית כבשה לרשתה של הקבוצה הדרומית ארבעה שערים, אך מנגד ספגה שלושה. ואם לשפוט לפי המפגשים האחרונים הללו בין השתיים קשה יהיה לדעת מי תנצח במשחק ביניהן שכן לכל אחת ניצחון על יריבתה ומפגש אחד שהסתיים בתיקו מאופס.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון:

בקבוצה נרגשים בעיקר מהעובדה שיארחו סופסוף, לאור זרקורים ובמזג אוויר נוח, במקום בצהרי היום החמים. "אמנם פתחנו את העונה מצוין ואף אחד פה לא מעז להתלונן בכלל על קצב צבירת הנקודות", הסבירו בקבוצה, "אבל אם לא היינו נאלצים עד כה לארח בצהריים בשיא החום, היו לנו לפחות עוד 2-3 נקודות". במועדון מצפים גם כי יגיע קהל רב יותר, היות והמשחק ישוחק במוצאי שבת.

מחמוד עבאס, שהיה חולה במהלך השבוע, אמנם חזר לאימונים, אך כיוון שלא התאמן באופן סדיר בשבוע האחרון יפתח על הספסל, כשגיא עזורי יחזק את ההתקפה בעוד חלוץ במקומו של עבאס, כשאוסמאן באשירו יפתח. חנן פדידה הפצוע ימשיך להיעדר.

הפועל עכו:

אחרי שהשיגו את הניצחון הראשון העונה במחזור האחרון על הפועל חיפה, בעכו מקווים שמשב הרוח המרענן ימשיך גם מחר מול הפועל אשקלון. מאמן הקבוצה אלי כהן ייאלץ להסתדר ללא המגן רועי לוי, כאשר במקומו שיחק רן קוז'וך. שמעון הרוש ואיברהים עבדול ראזאק ערכו אימון מלא חרף הפציעות. הרוש יפתח בין ה-11, כשגם ראזאק צפוי לפתוח למרות שאינו כשיר במאת האחוזים.

אלי כהן הקרין לשחקניו את משחקה של אשקלון מול בני יהודה וציין כי מדובר בקבוצה טובה שהשיגה הרבה נקודות עד עכשיו. "תיזהרו מהבעיטות החופשיות של ערן לוי", אמר כהן לשחקניו והוסיף: "אנחנו באים לנצח".

יעמדו למבחן

הפועל אשקלון: אמייה טגה

מי שהיה על סף חתימה בהפועל עכו וחוזר רבות על ידי אלי כהן, העדיף בסוף דווקא את האופציה הדרומית היות והאמין כי מדובר בקבוצה טובה יותר שתגיע רחוק יותר ולא תסתפק בלהישאר קבוצת תחתית לאורך זמן. הקשר המוכשר, שהפציעות גרמו לו לסטות ממסלול הקריירה המבטיח שצפו לו בנתניה, יוכל להוכיח כי עשה את הבחירה הנכונה הקיץ, גם לאלי כהן, ובעיקר לגיא עזורי, כשניצחון יעמיד את אשקלון עם 11 נקודות מתוך 18, קצב צבירת נקודות טוב בהרבה משל קבוצת תחתית.

הפועל עכו: רן קוז'וך

המגן הימני שהצטרף הקיץ לקבוצה, קיבל עד היום הזדמנויות מועטות ויצטרך להוכיח מחר לאלי כהן כי יש על מי לסמוך בעמדת המגן הימני בהיעדרו של רועי לוי. עכו עדיין לא סיימה משחק העונה ללא ספיגת שער, ואולי כניסתו של קוז'וך להרכב תביא לשינוי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, דארקו לובריץ', יניב אלול, אדיר טובול, אמייה טגה, זוראב מנטששוילי, רביד גזל, ערן לוי, אריק גאוו, אוסמן בשירו.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, גבע ברקאי, איציק כהן, פידליס דימקאו, שמעון הרוש, איברהים עבדול ראזאק (ליעד אלמליח), בן בנימין, מהראן ראדי, ג'קו ערפאת, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully