וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - קרית שמונה: מבחן אופי אמיתי

בן שמעון מצפה משחקניו להמשיך את המומנטום ולשמור על הפסגה בקרית אליעזר. המארחת רוצה לקטוע את רצף ההפסדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

המפגש האחרון בין עירוני קרית שמונה להפועל חיפה היה בעונת 2006/7, כשבסיומה של אותה עונה העפילה קרית שמונה לראשונה בהיסטוריה שלה לליגת העל בניצוחו של רן בן שמעון שרק עונה קודם לכן אימן את היריבה האדומה, הפועל חיפה. באותה עונה (06/07) נפגשו השתיים שלוש פעמים ובן שמעון ישמח להיזכר שקבוצתו ניצחה בשני מפגשים 1:3 ו-1:2 כאשר המשחק האחרון בין השתיים באותה העונה הסתיים ב-0:0.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בסיום משחק ההפסד להפועל עכו במחזור הקודם, הבטיח ניצן שירזי כי יהיו שינויים בהרכב הקבוצה ונראה שכך אכן יהיה. רן אבוקרט אמור לשוב מחר להרכב לאחר שמתחילת העונה הפך להיות שחקן ספסל, והוא יעלה על חשבונו של גל אראל שירד לספסל. מעבר לכך, שירזי מתלבט בין עודד אלקיים לעומר ורד בעמדת המגן הימני בחלק הקדמי של הקישור עדיין לא החליט אם לפתוח עם הישאם כיוואן או אמיר אבו ניל. עוד לפני האימון ערך שירזי אסיפת קבוצה בה הראה קטעים מהמשחק של קרית שמונה נגד הפועל תל אביב. לאחר מכן אמר המאמן: "אנחנו חייבים לשמור על יציבות במשחקים שלנו והדרך לזה היא עם נחישות ואגרסיביות. רק ככה נחזור למסלול הניצחונות".


עירוני קרית שמונה:

בקרית שמונה מקווים שלמרות היכולת הלא טובה שהציגו בניצחון על הפועל רמת גן במחזור האחרון, כבר מחר הם יחזרו ליכולת הטובה שמציבה אותם נכון להיום במקום הראשון בטבלה. מאמן הקבוצה רן בן שמעון ביקש משחקניו להפגין אגרסיביות וציין בפניהם שלהפועל חיפה קבוצה טובה. המאמן הראה לשחקניו קטעי וידאו משני משחקיה האחרונים של היריבה ואמר: "למרות שהם הפסידו פעמיים הם היו טובים יותר. זה מבחן אופי אמיתי בשבילנו". על פי האימון היום עדיין לא ידוע אם עדי אלישע, שלא תורגל בהרכב במהלך השבוע האחרון, ימשיך לקבל קרדיט או יאבד את מקומו אחרי שהוחלף בדקה ה-30 מול הפועל רמת גן. במידה שלא יפתח, החלוץ הבולגרי זוראן בלדובלייב יחליפו בהרכב.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: אושרי רואש

אחד הדברים היותר טובים שעשה העונה שירזי היא הצבתו של אושרי רואש במרכז המגרש. הקשר הציג יכולת נפלאה בתחילת העונה, מה שגם זירז את הזימון שלו לנבחרת. השחקן חזר פצוע מהאימונים במדים הלאומיים, אבל יהיה כשיר למחר, למשחק בו חיפה תצטרך להיות דומיננטית במרכז השדה אם היא רוצה לצאת עם נקודות מהמפגש עם מוליכת הטבלה.

עירוני קרית שמונה: זוראן בלדובלייב

אחרי שאיבד את מקומו בהרכב ופתח על הספסל בשני המחזורים האחרונים, יצטרך מחר זוראן בלדובלייב בדקות שיקבל להוכיח כי לא לחינם החליט בן שמעון להמשיך איתו את הרומן מהעונה שעברה. החלוץ הבולגרי, גם אם יעלה מהספסל, חייב לנצל את ההזדמנות כדי להראות שמקומו בהרכב הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים:

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד (עודד אלקיים), סביטי ליפנייה, גולן חרמון, איל טרטצקי, יוסי דורה, אושרי רואש, רן אבוקרט, הישאם כיוואן (אמיר אבו ניל), סאשה סטוינבויץ', ניקולה גרוביישיץ'.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא , סלאח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (זוראן בלדובלייב), וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully