וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: ורד פצוע, אזולאי וסילבה בהרכב

קשר חיפה נבדק והוחלט כי לא ישחק (ש', 18:30, ס'2) רפאלוב יפתח. עובדה זבידאת יפתח בחוד סכנין על חשבון זאהורה ודנלאקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בני סכנין:

אלישע לוי לא הפסיד לחיפה בדוחא כשהיה מאמן סכנין, אז מי ששימש כעוזר מאמן הירוקים היה סלובודן דראפיץ'. יחד עם לוי בסכנין היה אז ג'ון קולמה שגם לא ידע את תחושת ההפסד הביתי, ולעומתו עלי עוסמאן ששיחק בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, שניים עם סכנין ואחד במדי חיפה, לא טעם ולו פעם אחת את הניצחון על הדשא.

מכבי חיפה:

במכבי חיפה לא שוכחים איך סכנין ניצחה אותם בעונה שעברה במחזור ה-27, במשחק שאחריו הוכרז רשמית על משבר שגרם לאיבוד האליפות. ההיסטוריה מלמדת שחיפה מתקשה מאוד לנצח במשחקי החוץ שלה מול הקבוצה מהמגזר - מתוך עשרה מפגשים היא ניצחה בשלושה בלבד. הפעם האחרונה הייתה באוקטובר 2008, משער ניצחון של ליאור רפאלוב. שני הניצחונות האחרים, הושגו אי שם ב-2004. פרט למשחק אחד באותה עונה (4:1 לחיפה), מעולם לא הסתיים מפגש בין הקבוצות בדוחא בהפרש של יותר משער אחד. שניים מהמפגשים הסתיימו בתיקו 2:2 ורק תיקו אפס אחד רשום במאזן שתי הקבוצות בכל המפגשים, בכל המגרשים. מה זה אומר? שערים אולי יהיו, אבל אל תצפו לתבוסה.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

נראה כי הפגרה עזרה מאוד לדראפיץ' להכין את קבוצתו לקראת המשחק החשוב מול הירוקים מחר. המאמן, שיהיה זה משחקו השני בקבוצה, יעלה מחר עם הרכב יותר הגנתי שיכלול חמישה וחלוץ אחד בלבד, לאור העובדה שסכנין הצליחה להוציא נקודה אחת בליגה. בעוד שאחמד קאסום ישמש כקשר השמאלי, עובדה זבידאת הצעיר יעלה כחלוץ בודד. לואב כיאל ימשיך לקבל את הקרדיט כמגן הימני על חשבונו של עלא אבו סאלח. הקשר חיים בנון ייעדר מחר בסגל בשל פציעה בגבו. בנון צפוי להיעדר כחודשיים מהמגרשים. מי שעוד אמור לקבל דקות במשחק הם צמד הקשרים יניב לוזון ולירן כהן.

מכבי חיפה:

אלישע לוי התחבט מאז אתמול בשאלה מי יהיה הקשר האחורי שיפתח לצד ג'ון קולמה במקום אייל גולסה הסובל משבר מאמץ ולא יהיה בסגל למשחק בסכנין. התשובה לכך התקבלה באימון היום, כשהמאמן תרגל את אדריאן סילבה ב-11 שלו לקראת המשחק בדוחא. המשמעות: גוסטבו בוקולי שוב יפתח על הספסל. מה מרמזת העובדה שהשחקן קיבל את חולצת ההרכב לצד הגעתו של הקשר הגנאי סיידו יאיא בן ה-21 להתרשמות, אתם שואלים? שחקן בקבוצה אמר על כך: "זאת ההזדמנות האמיתית של סילבה להוכיח מה הוא שווה באמת".

ההפתעה הגדולה של לוי בהרכב הגיעה מכיוונו של שלומי אזולאי. החלוץ, שכבש צמד מול בית"ר במחזור האחרון, קיבל הודעה כי יפתח ונראה מרוצה מאוד מההתקדמות שלו בקבוצה ואמר לחבריו: "אעשה הכל כדי להוכיח לאלישע שצדק". עידן ורד שערך אמש אימון קל סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, נבדק והוחלט כי לא ייכלל בסגל. ליאור רפאלוב שהודיע על רגישות בשריר הירך האחורי כשחזר ממשחק הנבחרת ביוון הרגיע את הצוות המקצועי כששוב ערך אימון רגיל ויפתח בהרכב. הקפטן יניב קטן לא תורגל בהרכב והוא יעלה מהספסל. איגנסיו קאנוטו שוב תורגל בהרכב. "אם הוא היה ישראלי, כנראה שהוא היה יושב על הספסל", שיער גורם בקבוצה.

יעמדו למבחן

בני סכנין: עובדה זבידאת

עם המאזן הכי נמוך בליגה בכיבוש שערים, שכולל רק שלושה שערי זכות, סכנין רוצה מחר ניצחון ראשון בליגה. זבידאת יועדף על שני החלוצים הזרים דריו זאהורה וכריסטיאן דנלאקי. בכדי שסכנין אכן תסיים את המשחק עם שלוש נקודות היא חייבת קצת דמיון בחלק הקדמי, אותו החלוץ הצעיר יהיה חייב לספק.

מכבי חיפה: אדריאן סילבה

שחקנה של ספורטינג ליסבון הגיע למכבי חיפה על תקן עוד אחת מההבטחות הגדולות של פיני זהבי. בחיפה טענו כי מדובר בקשר שמסוגל לעשות הגנה ולבעוט לשער, אבל מאז שהגיע אלישע לוי הצביע לו בעיקר על הספסל. אחרי שהתלונן בפני סוכנו כי הוא לא מרוצה ממעמדו בקבוצה, לוי החליט לפעול והעניק לקשר הפורטוגלי הזדמנות להוכיח מדוע בליסבון מתעקשים על חזרתו בתום עונת ההשאלה. סילבה הוא גם ההזדמנות האחרונה של לוי להוכיח שטקס הצגת השחקנים בתחילת העונה (בנאדו, חמד, זהבי, קאנוטו וסילבה הוצגו) לא נועד כדי להציג את התחזית שלו לסגל שחקני הספסל. התשובות מחר, בדוחא.

הרכבים משוערים

בני סכנין: מאיר כהן, לואב כיאל, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, דריאן מאטיץ', חמד גנאים, אחמד קאסום, עובדה זובידאת.

מכבי חיפה: אמיר אדרי, עלי עוסמאן, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, אדריאן סילבה, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, שלומי אזולאי, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully