וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות מסרבת לבטל את התלונה נגד אסוס

12.10.2010 / 10:23

הנהלת סכנין החליטה למשוך התלונה? גם זה לא יעזור להפועל פ"ת. בהתאחדות מזהירים: גם סכנין מסתכנת בהעמדה לדין

ההתאחדות לכדורגל תסרב לבטל את ההעמדה לדין של ג'ונתן אסוס בגין אירועי המשחק מול סכנין, גם אם האחרונה תחליט למשוך את התלונה נגד השחקן. ההחלטה הזאת לא התקבלה בעקבות המקרה הנוכחי, אלא מדובר במדיניות של המערכת המשפטית בהתאחדות לכדורגל. במהלך השבוע התקבלו לא פחות מעשר בקשות לביטול תלונה בליגות הנמוכות, אך ההתאחדות החליטה שלא להתחשב בכך ולהעמיד את הקבוצות לדין. היועץ המשפטי, עו"ד אבן עזרא, אישר כי "אינני שופט קבוצה על סמך תלונה שהוגשה או בוטלה, אלא על פי מקרה שהיה או לא היה. במקרה הזה, היה גם היה".

מבחינת הפועל פתח תקוה מדובר בהשלכות כבדות, משום שאסוס יוכל להיעדר ממשחק הדרבי הקרוב אם יספוג הרחקה. השחקן אמור לעמוד מחר (רביעי) לשתי ועדות משמעת, אחת בגין פגיעה בשחקן יריב (עובדה זבידאת מבני סכנין, במשחק האימון ביום שישי) והשניה בגין התנהגות בלתי ספורטיבית, הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת. אם יופעל נגד השחקן עונש הרחקה על תנאי בפעם הראשונה, ייתכן שיופעל בפעם השנייה.

הבעיה של משיכת התלונה על ידי בני סכנין היא רחבה יותר מבחינה משפטית. עו"ד אבן עזרא אישר כי הקבוצה מסתכנת בהעמדה לדין אם תעשה זאת. כזכור, מהנהלת סכנין נמסר אתמול, לאחר שיחה בין הנהלת הקבוצה למנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר: "לא לגיבורים המלחמה. הווה צנוע וארך רוח ומחל על עלבונך. מהנהלת הפועל פתח תקוה נתקבלה הודע הידידותית ונושאת מסרים לחברות". דני לוי התנצל אתמול ברדיו חיפה בגין דבריו בוואלה! ספורט ביום שישי, אז כינה את שחקני סכנין "פחי אשפה". "הנהלת סכנין מקבלת בטוב לב את המסרים השקופים והראויים ותעשה כל מאמץ לחיזוק הקשר בין המועדונים".

כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט בהפועל פתח תקוה רמזו כי הנסיבות לעמדתו של השחקן לדין אינן ברורות, משום שמדובר במשחק לא רשמי ולכן לא ניתן להעמידו לדין. "אולי מישהו החליט 'לתפור' לו שני תיקים בכוונה, כדי שייצא מזה משהו", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully