וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיסקו נוסעת לפילדלפיה

12.10.2010 / 8:20

הג'איינטס שוב חזרו מפיגור, שוב ניצחו באטלנטה 2:3, ויפגשו את הפיליז בגמר ה-NL. במשחק הראשון: האלאדיי מול לינסקאם

אטלנטה - סן פרנסיסקו 3:2 (הג'איינטס ניצחו 1:3 בסדרה)

מדיסון באמגארנר בן ה-21 עמד על הגבעה. בקור רוח הוא השחיל סטרייקאאוט לחמישה חובטים בשישה אינינגים, וזכה לבונוס נאה במיוחד - שתי ריצות בשביעי, אחת מהן שוב נגרמה משגיאה בהגנת אטלנטה, כמו ביום ראשון, וניצחון על הברייבס. המשמעות - בובי קוקס יסיים את הקריירה עם זכייה אחת בלבד בוורלד סירייס עם אטלנטה, וחשוב מכך - סן פרנסיסקו נוסעת לפילדלפיה, כשאת המשחק הראשון בסדרה הזו פשוט אסור להחמיץ, עם המפגש בין רוי האלאדיי לטים לינסקאם.

בריאן מק'קאן הכניס באינינג השלישי את עומאר אינפנטה הביתה, אבל קודי רוס מהג'איינטס השווה במעלה האינינג השישי. בתחתית האינינג ביצע באמגארנר את אחת הטעויות הבודדות שלו במשחק והרשה למק'קאן פצצה לכדור ארוך - 1:2.

אבל זה, כאמור, לא החזיק הרבה זמן. ברוקס קונראד, הגיבור הטראגי של משחק 3, סופסל, אלא שהגנת הברייבס לא השתפרה מדי, כששגיאה של אלכס גונזאלס הכניסה את אוברי האף הביתה - 2:2. רוס שוב רשם חבטה יקרה על דרק לואו (משחק מצוין של שישה אינינגים ושליש ושמונה סטרייקאאוטים), בריאן ווילסון עשה קצת התקפי לב לג'איינטס אבל שמר לבסוף בהצלחה - והג'איינטס ב-NLCS.

המשחק הראשון בסדרה מול פילדלפיה יתקיים בלילה שבין שבת לראשון. הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-2:07 ייערך המפגש החמישי בהתמודדות בין טמפה ביי לטקסס ב-AL. דייויד פרייס יפגוש את קליף לי, המנצחת תזכה לסדרה מול ניו יורק יאנקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully