וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם פארב היה בצד המוטרד

12.10.2010 / 8:06

הג'טס התעללו בקוורטרבק של מינסוטה, שלמרות ניסיון לקאמבק נכנע לסילונים 29:20. דיון בראנץ' חוזר לניו אינגלנד

ניו יורק ג'טס (1:4) - מינסוטה (3:1) 20:29

ברט פארב הגיע למדולנדס החדש, רנדי מוס רשם טאצ'דאון שני באותו איצטדיון בתוך חודש - והתוצאה מבחינתו הייתה אותה תוצאה, כשהקבוצה שלו שוב ירדה מנוצחת. הג'טס ניצחו במשחק שנפתח באיחור של 45 דקות בשל סופת ברקים, ושלפניו התנצל פארב בפני חבריו על פרשיית ההטרדה המינית של עובדת הג'טס לשעבר, בה הוא מעורב, לכאורה. דבר אחד טוב יצא לו מהמשחק הזה: הוא הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה למסור ליותר מ-500 טאצ'דאונים ו-70 אלף יארדים.

פארב נחבט קשות על ידי ההגנה של רקס ריאן, אבל למרות פתיחה נוראית, שכללה שתי השמטות שתורגמו לשערי שדה של ניק פולק, ופיגור 12:0, הייתה לו הזדמנות לנצח. לקראת הסיום הנהיג פארב את הוויקינגים בפיגור 22:20. 1:30 דקות נותרו על השעון, כשמסירה שלו מצאה את הידיים של דווייט לאורי מהג'טס, שרץ לאנדזון וחתם את התוצאה.

התקפת המסירה של הג'טס לא תקתקה, ובמשחק הזה נתנה להגנה ולריצה לעשות את העבודה. מארק סאנצ'ז סיים עם 191 יארד באוויר ללא טאצ'דאון, 70 יארדים הלכו לבריילון אדוארדס ו-46 לסנטוניו הולמס, במשחקו הראשון כג'ט. לדניאן טומלינסון שוב עשה עבודה מצוינת על הקרקע עם 94 יארד, קלווין פייס רשם סאק וחצי. במינסוטה, פארב סגר 264 יארד ב-14 מ-34, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד אווירי, פרסי הארווין קטף 97 יארד ושני טאצ'ים וחגג על הישבן של דארל ריוויס. מגן הפינה, מצידו, עדיין לא כשיר ובסימן שאלה למשחק בדנבר. מוס סיים עם 81 ואחד, אדריאן פיטרסון הגיח ל-88 יארד.

ובעניין אחר: דיון בראנץ' חוזר לשתף פעולה עם טום בריידי. בראנץ', ה-MVP של סופרבול 2004 (תחילת 2005), נרכש מסיאטל תמורת בחירת סיבוב רביעי בדראפט. הוא לא יצר אימפקט משמעותי בארבע שנותיו בסיהוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully