וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: באדיר ואבוטבול יפתחו בדרבי

11.10.2010 / 19:33

גוטמן החליט על רוב ההרכב, פרט להתלבטות בין קנדה לבונדר ובין תמוז לסהר. שחקן בקבוצה: "לא נאכזב את הקהל שלנו"

הפועל תל אביב ערכה היום (שני) אימון נוסף לקראת הדרבי ללא שחקני הנבחרת. מלבד רומן רוקי, שלא יהיה כשיר לדרבי, שאר הסגל אמור לעמוד לרשותו של אלי גוטמן, אם שחקני הנבחרת יחזרו בריאים מיוון. בקבוצה מחכים בעיקר לחזרתו של ערן זהבי, מכיוון שהקשר סובל מפציעה בשרירי הבטן ורק לאחר שישוב ייבדק ויידעו אכן אם יוכל לשחק בדרבי.

מעבר לכך, גוטמן פחות או יותר כבר החליט על ההרכב הפותח כשוואליד באדיר יפתח במרכז ההגנה לצידו של דגלאס דה סילבה, שי אבוטבול אמור אף הוא לפתוח בהרכב כפי שהיה מול מכבי נתניה במחזור האחרון. לגבי שתי עמדות מתלבט עדיין גוטמן: המגן הימני, בין דני בונדר לעמרי קנדה ובעמדת החלוץ לצידו של איתי שכטר, בין טוטו תמוז ובן סהר.

אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "נכון שהדרבי הוא מכריע לשתי הקבוצות, אבל אם מכבי מחפשים להוכיח שהם הקבוצה היותר טובה, הם יצטרכו לנצח אותנו. זה משחק מפתח ואנחנו מאמינים שלא נאכזב את האוהדים שלנו כפי שעשינו בכל הדרבים האחרונים".

הפועל אמורה לערוך אימון אחד מלא ביום שישי לקראת הדרבי ואז יתרגל גוטמן את ההרכב. מחר, השחקנים לא יתאמנו. עוד מחר, תיפתח מכירת הכרטיסים לדרבי לאוהדי האדומים ב-9:00 בבוקר. אוהד שברשותו מנוי, יוכל לרכוש כרטיס נוסף לשערים 8 ו-13.

בתוך כך, עד סוף חודש אוקטובר בהפועל יאספו נתונים לגבי שחקנים שאמורים להחליף את קשר הרכש רומן רוקי, שלא התאקלם היטב בקבוצה. אחרי שהסקאוט אסי דומב יברור את המועמדים הוא ימליץ על אחד מהם לגוטמן, שאמור להכריע בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully