וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ובישול לסלליק, חיפה ועכו נפרדו ב-2:2

11.10.2010 / 18:15

הילד שהחל לשחק רק בגיל 16 ממשיך להפתיע. שער לשלומי אזולאי, סילבה בישל. הבשורה הגדולה: יניב קטן חוזר לכושר

אחרי שנעדר מאז המחזור השני, קפטן מכבי חיפה יניב קטן חוזר ללבוש את המדים הירוקים. הערב (שני), אחרי 59 דקות במדי סגנית האלופה, אפשר לומר שהקשר חוזר למגרשים באופן רשמי.

חיפה קיימה היום משחק ידידות מול הפועל עכו, משחק שאמור להוות הכנה למשחק הקרוב באצטדיון דוחא, נגד בני סכנין במחזור השישי בליגת העל. הקבוצה ידעה להשוות אחרי שעכו הובילה פעמיים, כשאלישע לוי החליט לפתוח עם הרכב שכולל חלק משחקני הספסל. המשחק עצמו הסתיים ב-2:2.

המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של עכו, כשרועי דיין העלה את קבוצתו ליתרון. סינטאיהו סלליק, הילד שהחל לשחק כדורגל מקצועני רק בגיל 16 ונכנס 14 דקות בתוך המחצית השניה, בישל את השוויון לשלומי אזולאי. עכו שוב עלתה ליתרון כשאושרי גיטה כבש שוב מול האקסית (זה קרה גם בגביע הטוטו), אבל רבע שעה לסיום סלליק, שהיה אחד המצטיינים בשורות חיפה, איזן לאחר בישול של אדריאן סילבה.

השוערים אמיר אדרי ותום אלמדון שיחקו מחצית כל אחד ואילו המגן אייל משומר שיחק 90 דקות. בהיעדרו של פיטר מסיללה, עלי עוסמאן תופקד כמגן שמאלי והשלים את חוליית ההגנה שכללה גם את שי מימון ואריק בנאדו. מלבד סילבה, מי שהשלימו את חוליית הקישור וההתקפה היו גוסטבו בוקולי, מוחמד גדיר, קטן, אזולאי ותומר חמד. במחצית השניה שותפו הבלם סארי פלאח, ג'ון קולמה, איגנסיו קאנוטו, סלליק ואלכסנדר זהבי, שמשחק לראשונה מאז הפציעה. בחיפה היו מרוצים מאוד משיתוף הפעולה בין חמד לאזולאי, שממשיכים להוכיח כי לדור הצעיר בחיפה יש הרבה מה למכור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully