וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "מישהו תפר לאסוס שני תיקים לפני הדרבי"

11.10.2010 / 15:08

סערה בעקבות החלטת ההתאחדות להעמיד את הקשר לדין, בין היתר בגלל עימות במשחק אימון. גורם: "לא זוכר מקרה כזה"

סערה בהפועל פתח תקוה. ההתאחדות לכדורגל החליטה הבוקר (שני) להעמיד לדין את ג'ונתן אסוס בגין התנהגותו לאחר המשחק מול מכבי תל אביב וכמו כן בעקבות העימות שלו עם עובדה זבידאת במשחק האימון ביום שישי מול בני סכנין. האישומים שעומדים נגד אסוס: פגיעה בשחקן יריב, התנהגות בלתי ספורטיבית, הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת. בנוסף, המועדון עצמו יעמוד לדין בגין ההשלכות של ההפסד למכבי תל אביב במחזור האחרון. עו"ד שי אליאס ייצג את המועדון והשחקן בדיון.

"בושה וחרפה, לא זוכר מקרה בהיסטוריה שבו שחקן עמד לדין על תקרית במשחק אימון", תקף את ההחלטה גורם בהפועל פתח תקוה. "בחיים שלי לא שמעתי על דבר כזה. מעניין שדווקא לפני משחק הדרבי השחקן הכי חשוב שלנו עומד לדין. אנשים צריכים לחשוב טוב טוב מה עומד מאחורי ההחלטה התמוהה הזאת".

"מה אסוס עשה במשחק נגד מכבי תל אביב?", תהה גורם אחר בקבוצה. "ממתי מעמידים שחקן לדין בטענה שהוא תלש חתיכת בד? מישהו דאג שההעמדה לדין תהיה דווקא ברגע הכי נכון מבחינתו. אלו דברים קשים, אבל שווה לבדוק טוב טוב מה עומד מאחורי ההחלטה הזאת. אולי מישהו החליט 'לתפור' לו שני תיקים בכוונה, כדי שייצא מזה משהו".

כזכור, האווירה לקראת משחקי הדרבי בפתח תקוה התחממה כבר בשבוע שעבר, כששחקנים בהפועל פתח תקוה טענו כי "העיתוי שבו מכבי החליפה ביתיות תמוה. מחזור אחד לפני הדרבי הם פתאום משחקים ברמת גן?". מכבי אירחה לפני שבועיים את מ.ס אשדוד באצטדיון רמת גן, האצטדיון הביתי של הפועל, ולמעשה החליפה את הביתיות מאיצטדיון וינטר. במכבי, כמובן, שללו את האפשרות הזאת. "שיתעסקו בקבוצה שלהם, עדיף להם", אמרו במכבי בעקבות הטענות.

בהתאחדות ציינו כי פתח תקוה תעמוד לדין בין היתר בעקבות התבטאויות של בעלי תפקידים. באותו משחק הורחק הבעלים תומר סיני. דני לוי תקף את איגוד השופטים. בתוך כך, הנהלת הפועל פתח תקוה קיימה היום פגישה עם אסוס, בה ביקש השחקן להתנצל על הפגיעה בזבידאת. מהמועדון נמסר כי "ראשי הקבוצות ייפגשו בימים הקרובים על מנת ליישר את ההדורים ולהמשיך בשיתוף פעולה פורה כפי שנהגו בעבר. הקבוצות מגנות אלימות מכל סוג שהוא".

בעקבות הפיוס ייתכן שבני סכנין תבקש לבטל את התלונה נגד אסוס. בלי קשר, התנצלותו של השחקן תוכל לשמש את הקבוצה בבית הדין, כשזה יוכל לטעון כי נהג בתום לב, מה שיהווה את אחד השיקולים של הדיינים לפני שיגישו את פסק הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully