וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז לשחקנים: שמרו על פרופיל נמוך"

11.10.2010 / 10:06

המאמן לא הרבה לדבר עם השחקנים, אך ניסה להרגיע אותם מעט. שחקנים בנבחרת הבטיחו: "ביוון תראו נבחרת אחרת"

לואיס פרננדז מתכנן לעבות את חוליית הקישור לקראת המשחק מול נבחרת יוון מחר (שלישי) ומייעד את תפקיד הקשר ההתקפי לליאור רפאלוב, זאת המגמה המסתמנת מתוך שיחות שקיים המאמן עם אנשי הנבחרת לפני ואחרי המשחק מול קרואטיה.

דדי בן דיין נבדק אתמול וההערכה היא שיהיה כשיר למשחק. אם זה יקרה, הוא צפוי לפתוח בצד שמאל של ההגנה, כשדני בונדר יפתח באגף ימין. כפי שפורסם אתמול, רמי גרשון מועמד לפתוח בתפקיד הבלם במקום טל בן חיים, אם כי גם תמיר כהן נמצא בתמונה. ההחלטה תתקבל הערב, במהלך האימון המסכם של הנבחרת שייערך בשעה 18:00 אחר הצהריים (לפי שעון ישראל), כשעוד קודם לכן תתקיים מסיבת העיתונאים הרשמית, בו ידברו פרננדז והקפטן, דודו אוואט. כזכור, שחקנים בנבחרת הבטיחו אתמול: "ביוון תראו נבחרת ישראל אחרת".

ערן זהבי נמצא במעקב של רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, ואם ישלים הערב אימון מלא ייכלל בסגל. הבוקר ערכה הנבחרת לראשונה אימון קל על אדמת יוון. פרננדז לא הרבה לדבר עם השחקנים, אבל ביקש מכמה מהם: "שמרו על פרופיל נמוך".

הסקאוט מוטי איווניר נפגש אמש בלובי מלון עם פרננדז. השניים שוחחו ארוכות בנוגע למשחקה של יוון מול לטביה (1:0 ליוונים) ואיווניר העביר לו את הדוח מהמשחק. היו"ר אבי לוזון יגיע היום ליוון וישהה במלון הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully