וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה על מכבי ת"א: "כאילו מורמים מעם"

11.10.2010 / 19:30

במנהלת הופתעו לגלות שהצהובים, שתחילה הביעו התנגדות לערוך סיור באוהל המחאה של משפחת שליט, ביקרו בו לבד

במנהלת הליגה הופתעו היום (שני) לגלות כי מכבי תל אביב ערכה ביקור מטעם עצמה באוהל המחאה של בני משפחתו של גלעד שליט ברחוב עזה בבירה, סמוך לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ההפתעה של מנהלת ליגת העל הגיעה כיוון שלפני כשבועיים יידעה המנהלת את הקבוצה וקבוצות אחרות מהליגה כי בכוונתה לקיים סיור הזדהות אצל משפחת שליט בהשתתפותם של נציגים מהקבוצות. יצוין כי אותו ביקור מתוכנן יהיה ביום חמישי הקרוב, ובו יקחו חלק הקפטנים והבעלים של הקבוצות בליגת העל.

אלא שעל פי גורמים במנהלת ממכבי נמסר בתגובה לאותה בקשה לפני כשבועיים שהם מסרבים להשתתף בטענה שאין מקום לאנשי ספורט להביע תמיכה פוליטית. עוד מסר גורם במנהלת כי יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי טען בשיחה עם אנשי המנהלת ש"הוא לא מעוניין במחאה כלשהי". לפיכך, העובדה שמכבי ערכה את הסיור הבוקר ועוד לבד, הביאה את המנהלת להיות מופתעת.

גורם במנהלת אמר לוואלה! ספורט: "זה בסדר גמור שמכבי תעשה סיור באוהל של משפחתו של גלעד שליט, אבל זה מפתיע שהם בחרו לעשות את זה לבדם כאילו הם מורמים מהעם, זה הפתיע אותנו כי לפני כמה שבועות יידענו אותם והם לא היו חיוביים לגבי העניין".

ממכבי תל אביב טרם נתקבלה תגובה.

בלאט מתעקש: רוצה את קירק פני

ראשי מכבי תל אביב ממשיכים לדון בחיזוק הסגל לקראת פתיחת העונה, ובישיבה שערכו ביום חמישי במלון הילטון אחרי מסיבת העיתונאים החגיגית של הקבוצה הבהיר דייויד בלאט בנחרצות כי הוא מעוניין לצרף את קירק פני. בשבועות האחרונים עלתה וירדה לסירוגין מועמדותו של פני, ולאחר שהבוקר (ראשון) הוא שוחרר מהסגל של סן אנטוניו במהלך משחקי ההכנה של הקבוצה ייתכן ורצונו של בלאט יתממש.

בעוד שבלאט הבהיר את רצונו, גורמים בהנהלה העדיפו להחתים את שארונס יאסיקביצ'יוס ואף העבירו לו הצעה כספית. בתוך כך, נבדקת האפשרות להביא את ג'ון שייר, שנחתך מוקדם יותר השבוע מהסגל של לוס אנג'לס קליפרס , במכבי תל אביב סבורים כי אפשר להביאו לקבוצה במחיר סביר, כ-200 אלף דולרים. כך או כך במכבי לא מעוניינים לצרף שחקן בעלות גבוהה יותר.

בנוסף, גורמים בהנהלה מעדיפים להתמקד כעת בצירוף סנטר, וגם בעמדה זו החיפושים הם בעיקר אחרי שחקנים שמנופים ממחנות ה-NBA. ג'ף פוט הוא המועמד העיקרי לעזוב מבין שחקני הסגל הנוכחי, ונראה כי הוא יושאל לקבוצה אחרת בקרוב. במכבי תל אביב לא שוללים את שחרורם של שחקנים נוספים, אולם גורם במועדון הבהיר: "לא קל לשחרר שחקנים שחתומים על חוזים בסכומים גבוהים, זה תהליך מסובך לביצוע".

עדכון ראשון: 10:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully