וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הדרמה רק מתעצמת

11.10.2010 / 8:12

טמפה ביי שוב ניצחה בארלינגטון, 2:5 את טקסס, השוותה ל-2:2 והסדרה חוזרת לפלורידה. 2:3 לג'איינטס באטלנטה, פילי עלתה

טקסס - טמפה ביי 5:2 (2:2 בסדרה)

רק קבוצה אחת בהיסטוריה של המייג'ורס, ניו יורק יאנקיז של 2001, חזרה מפיגור ביתי 2:0 ב-ALDS כדי לנצח את הסדרה. טמפה ביי עדיין לא עשתה זאת, אבל פתאום היא מאוד קרובה. הרייז ניצחו אתמול (ראשון) את טקסס 2:5 בארלינגטון, והסדרה חוזרת למשחק מכריע שיתקיים בלילה שבין שלישי לרביעי. דייויד פרייס יפגוש שוב את קליף לי ויקווה לתוצאות אחרות מאלה שנרשמו במשחק הראשון בטרופיקנה פילד.

הרייז שוב גילו את ההתקפה שלהם, כשבצד של ההגשה עושה וייד דייויס עבודה טובה. דייויס רשם חמישה אינינגים, במהלכם סילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט, והוצא לאחר שהרשה באינינג השישי הומראן לנלסון קרוז והעלה לבסיס גם את איאן קינסלר. בסופו של דבר, בקרב הבולפנים טמפה ביי טובה יותר עד כה, כשהריינג'רס הכריעו את שני משחקיהם על הפותחים והרייז על המחליפים.

מאט ג'ויס עלה באינינג השישי לבסיס בגלל שגיאה של קינסלר וקרלוס פניה נכנס הביתה - 0:1 לרייז. היתרון גדל באינינג הרביעי עם דאבל של פניה שהכניס את אוואן לונגוריה ודאבל של בי ג'יי אפטון שהכניס את פניה - 0:3, שגרם להוצאתו של טומי האנטר, הפותח של הריינג'רס, מהמשחק. הומר של לונגוריה על דרק הולנד באינינג החמישי העלה ל-0:5, אבל כשנראה היה שהמשחק סגור הצליחו הריינג'רס לשים על הלוח שתי ריצות באינינג השישי, אחת מהומר של קרוז והשנייה מדאבל של מיטש מורלנד. זה לא עזר, ובסיום שמר רפאל סוריאנו היטב, הסדרה הזו הולכת למשחק חמישי, שיש בו פוטנציאל לקלאסיקה.

אטלנטה - סן פרנסיסקו 3:2 (1:2 לג'איינטס בסדרה)

הסדרה הזו רחוקה מהעין, רחוקה מהלב (היא בקושי משודרת), אבל איזו קלאסיקה. ג'ונתן סאנצ'ז וטים הדסון ניהלו ביניהם דואל משובח, כשמי שטרפו את הקלפים היו המגישים המחליפים, שממש לא התאימו את עצמם לגודל המעמד. סאנצ'ז הגיש שבעה אינינגים ושליש אדירים, סילק 11 חובטים בסטרייקאאוט וירד לבולפן ביתרון 0:1 על הדסון, שסגר שבעה אינינגים יפהפיים משלו. אריק הינסקי מאטלנטה, אחד שהיה שלוש פעמים ברציפות בוורלד סירייס (בוסטון, טמפה ביי וניו יורק יאנקיז), החליט לקחת על עצמו את המשימה גם הפעם וירה להומר בן שתי ריצות על סרחיו רומו. ביתרון 1:2 קיוותה אטלנטה לסגור את המשחק, אבל אז חבט אוברי האף לסינגל על מייק דאן והשווה ל-2:2 באינינג התשיעי.

שחקן הבסיס השני ברוקס קונראד הוא הגיבור הטראגי של המשחק. קונראד שגה באינינג השני, טעות שעלתה בריצה, ביצע טעות נוספת ועשה זאת בפעם השלישית בתשיעי, כשחבטה פשוטה של באסטר פוזי עברה לו מתחת לכפפה והעניקה יתרון לג'איינטס - 2:3. בריאן ווילסון, שפישל ביום שישי, לא חזר על הטעות, וסן פרנסיסקו יכולה לסגור את הסדרה מחר בלילה.

סינסינטי - פילדלפיה 2:0 (0:3 לפיליז, שעלו ל-NLCS)

ההפסד במשחק השני שבר את הרדס, וקול המלס היה הנשר שמסתער על הגוויה. תשעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים רשם המגיש של הפיליז, כדי למנוע תקלות ולהעלות אותם בראש שקט ל-NLCS. כעת הם ימתינו למנצחת בסדרה בין סן פרנסיסקו לאטלנטה.


המלס היה דומיננטי ולא נתן לאף אחד משחקני הרדס להרגיש בנוח על הצלחת. מנגד, ג'וני קואטו וסינסינטי שוב נכנעו להגנה השערורייתית של הקבוצה, כשכבר באינינג הראשון עלתה פילדלפיה ל-0:1 בגלל שגיאה של אורלנדו קבררה. בחמישי ירה צ'ייז אטלי, שהיה מצוין גם במשחק 2, להומר וסגר את סיפור המשחק והסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully