וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת אופטימיים: "ביוון תראו נבחרת אחרת"

10.10.2010 / 20:30

ישראל נחתה באתונה, השחקנים אופטימיים: ”מאמינים בעצמנו”. אוואט ענה לתקשורת: ”הביקורת על פרננדז היא בושה”

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל נחתה הערב (ראשון) באתונה לקראת המשחק מול יוון ביום שלישי. בנבחרת מודעים לכך שכל תוצאה פרט לניצחון ביוון תסיים באופן סופי את קמפיין מוקדמות יורו 2012. במחנה הנבחרת ביקשו מהשחקנים לשמור על אופטימיות, ומנהל הנבחרת ישראל שצ'וצ'ינסקי עודד את השחקנים וביקש מהם לשמור על קור רוח. הדעה הרווחת בין השחקנים היא שרק במידה והנבחרת תמעד במשחק, יש להפנות את החצים לאן שצריך. שחקן בנבחרת אמר לאחר הנחיתה: "אני מבטיח שנעשה הכל על מנת שביוון תראו נבחרת אחרת, אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. רק אם נאמין ננצח".

פחות מ-24 שעות אחרי שרשמה את הפסדה הראשון במוקדמות אליפות אירופה 2012, נחתה היום (ראשון) נבחרת ישראל ביוון, שם תפגוש את הנבחרת המקומית למשחק נוסף בבית ו'. במחנה הנבחרת יודעים שכדי להציל את הקמפיין ולשמור על סיכויים לסיים באחד משני המקומות הראשונים, אסור להפסיד באתונה. השחקנים הסכימו שהיחיד שיתראיין עד המשחק יהיה הקפטן, דודו אוואט, שהסביר: "זה שבחרו בי להתראיין זה לא נגד התקשורת. רצינו להתרכז במשחק נגד יוון ולדבר פחות".

"לא היה בתכנון שלנו להפסיד אתמול, אבל צריך להרים את הראש", אמר אוואט, "צריך לזכור ששיחקנו נגד נבחרת טובה מאוד. אני חושב שאף אחד לא תיפקד אחרי הפנדל שלהם. מצד אחד יצאתי מעודד ומצד שני מאוכזב. עכשיו המשחק מבחינתי הוא היסטוריה ורק ניצחון יחזיר אותנו לתמונה. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ביוון ואני מאמין שאפשר לנצח בו".

אוואט התייחס גם לביקורות הקשות שהוטחו במאמן, לואיס פרננדז, בכלי התקשורת בארץ: "זה פשוט בושה. פרננדז עושה עבודה מצוינת באימונים ועם השחקנים. אם ננצח ביוון מה יגידו? בסך הכל הראנו יכולת טובה ואני חושב שצריך לתת צ'אנס. מותר לבקר וחלק מהביקורות נכונות. אנחנו מודעים למה שאנחנו מסוגלים לעשות וכרגע מה שחשבו זה להתרכז במשחק ביוון".

עדכון ראשון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully